feelslikeadream

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Beatrice Blom - 21 april 2012 18:16

Har ätit på en ny resturang här i Enköping idag eller vi åt inte där vi tog med oss maten hem men gud vad maten var god och resturangens namn var Chop Chop det är en asiatisk take away resturang (alltså man kan välja om man vill äta där eller om man vill ta med) och det var skit gott och det roligaste var att man fick med Lycko kakor och på min stod det ''DONT BE AFRAID TO TAKE THAT BIG STEP'' och på svenska ''VAR INTE RÄDD ATT TA DET STORA STEGET'' och det värkar vara sant jag vågar inte ta det stora steget och jag vet inte om jag vill det men kanske ska göra det ;) vi får se :)


Men om ni någon gång åker förbi Enköping så ska ni åka av vid Mcdonalds och MAX för bredvid MAX så ligger Chop Chop :) jag rekommenderar stället stort !! :D


Men ska faktiskt titta lite på TV nu så ses!! :D

Av Beatrice Blom - 21 april 2012 09:57

Jag tror att det inte blir någon piercing i ögenbrynet idag. 

Och jag tror inte att blir något det här året äns :/ men jag hoppas på nästa vecka !!! :) 

Men jag kommer inte på något som jag ska säga/skriva så jag slutar här 


Så ses!! :)

Av Beatrice Blom - 21 april 2012 00:25

Jo det tror jag. Jag är sjukt trött och alla andra i huset sover typ så det är väl dags för mig också. 


Imorgon så är det en stor dag eller kanske bara en vanlig tråkig lördag om jag inte åker och piercar mig :) 


Men vi ses imorgon så sov så gott så ses vi imorgon :)

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards