feelslikeadream

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Beatrice Blom - 24 april 2012 22:14

Är sjukt trött tror att jag ska gå ut och jogga varje dag klockan 18:00, ja jag sa att jag inte skulle gå ut och jogga idag men solen kom fram senare idag och då gick jag runt i huset och tänkte på vad jag skulle göra och sen så kom jag fram till att jag inte var på träningen igår och då måste jag jogga idag :) smart va !! :) Men tänkte gå och sova och hoppas på att det inte kommer ett överasknings matte prov imorgon på NO:n, vi hade inte matte prov idag för lärarna och alla 9:or som ville skulle spela fotboll och då måste vi (eleverna) titta på och fotvollen var på den timmen som vi har matte så matte provet kan vara imorgon på NO lektionen men det hoppas jag inte på men men tillbaka till mig för nu ska jag sova så god natt och sov gott på er alla ''var inte rädd att ta det stora steget''Ses imorgon :)

Av Beatrice Blom - 24 april 2012 15:46

Imorgon tror jag att jag och mamma ska dra till Västerås och gå på IKEA och sen elgiganten på IKEA så ska vi köpa madrasser till någon sak mamma ska bygga i sommar och jag ska till eligiganten för att köpa Urbanears plattan om ni inte vet vad det är så googla på Urbanears plattan på bilder :) Så får ni också ta glädjen med er :) 


Hade tänkt att gå ut och springa men det har precis börjat regna och jag hatar regn så jag tror att jag stannar inne vid datan :) 


Men vi ses senare nu ska jag sprida min glädje för hela min familj och vänner :) peace <3

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards