feelslikeadream

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Beatrice Blom - 26 april 2012 21:20

Nu är det bara att duscha och sen sova!!! Tur att det är fredag imorgon jag skulla inte klarat en dag till i skolan men imorgon är det en kort dag så jag hoppas att jag klarar den och på idrotten så ska vi springa runt ån två varv och ett varv är ungefär 1.3 km tror jag men är inte säker :) 


Men ska dusch nu så ses imorgon!! Sov gott!! 

Av Beatrice Blom - 26 april 2012 19:30

Har precis gjort min middag och nu ska jag titta på film 

Min middag blev omellet och vatten :) Mums !! :P


OBS!! Jag gjorde den helt själv och den är så där faktiskt så kom inte till mig om ni vill ha hjälp med matlagningen ! 

Av Beatrice Blom - 26 april 2012 16:42

Jag vet inte om jag gjorde men tror inte det men jag hade inte kunnat det ändå för jag var borta hela dagen igår först var jag i skolan sen åkte jag hem och åt middag sen så stack jag och mamma till västerås och gick på elgiganten och ikea och andra ställen på elgiganten så köpte jag ett par vita urbanears :) Och just nu så sitter jag faktiskt och lyssnar på musik i dom och dom är jätte bra :D 


Men ska faktiskt titta på en film nu så ses senare !! :D 


Filmen heter ''battle in seattle'' tror att den är bra men vet inte för jag har aldrig sätt den fast att den är typ 5 år gammal... 

Men ses

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards