feelslikeadream

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Beatrice Blom - 10 april 2012 22:48

Dags att sova igen känns som jag sover hela tiden men men vad ska man göra åt det man kan inte stänga av klockan så att tiden går sakta för då skulle jag fåt panik.... :/ 

Ja men ska faktiskt sova nu så ses imorgon :)

Av Beatrice Blom - 10 april 2012 16:44

Jag fick reda på att jag har prov morgon men det ordnar sig man får tydligen fuska eller det kanske inte var ett riktigt prov det kanske var ett test prov eller något sånt men ändå läraren sa att det var ett prov och mina klass kompisar sa att det var test men jag vet inte vem jag ska lyssna på så jag tror att jag lyssnar på läraren... :/ 

Någongång måste man väl göra det :) 


Men i alla fal så fick man fuska man fick skriva ner allt man kunde/kan på ett halft A4 papper och det har jag precis gjort och jag skrev säkert ner en hel sida från boken man jag tror att jag måste ha med mig ett förstorningsglas imorgon ;)

Jag skrev så litet som möjligt för att allt skulle få plats och det blev lite över men jag tänker att om jag kommer på något under dagen (som finns kvar) så kan jag bara skriva ner det där! :)


Men nu ska jag faktiskt titta lite på den bästaste bästaste bästa serien you know Greys Anatomy :) Så ses senare :)  

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards