feelslikeadream

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Beatrice Blom - 5 april 2012 23:22

Ligger i min kusins säng och tänker sova nu min kusin sover på en luft madrass brevid sängen, hon sover så tungt, det brukar jag också göra men ändå det ser så skönt ut.Yänkte faktiskt ta och jogga imorgon här nere hos min moster och jag som inte känner det här området tänker ta en jogging tur och hoppas på det bästa, att inte springa vilse!!! Och jag kommer ta med mig mobilen om jag råkar tappa bort mig men jag känner området lite, jag vet hur man går till affären den ligger knappt 1,5 km här i från så jag kan springa fram och tillbaka flera gånger ;) Men ska sova nu så ses imorgon !! :)

Av Beatrice Blom - 5 april 2012 00:19

Nej nu är det dags att sova jag håller ärligt på att somna jag vet inte vad jag ska göra så jag håller på att somna..... 
Så jag tror att jag ska sova nu så vi ses imorgon eller så ses vi någon annan dag det beror på om jag kan, orkar eller har tid men kan och har tid är väl typ samma sak eller ? :/


Men vi ses snart igen! :) <3 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards