feelslikeadream

Alla inlägg under april 2012

Av Beatrice Blom - 3 april 2012 01:48

Sängen kallar idag igen :) 

Har precis kollat klart på hela sesong 1 av greys anatomy ett bra imorgon blir det väl sesong 2 eller något :) 

Nej men jag ska somna till Happy Feet 2 idag så ses imorgon/idag eller man kan säga när jag vaknar igen!!! ;) SES <3

Av Beatrice Blom - 2 april 2012 19:53

Ska titta på alla Greys Anatomy från och med nu eller snart, klockan 20:00 börjar det :D 


Nej ska gå nu !!!

Av Beatrice Blom - 2 april 2012 18:25

Nä jag orkar fan heller inte att gå ut och jogga!! :/ Orkar fan inte att göra någonting.....


Men jag orkar iallafal göra inlägg på bloggen heheheh !! :D

Men ska gå och göra middag till mig :D 


SES <3

Av Beatrice Blom - 2 april 2012 13:04

Hahha jag har satt på mig mina lösnaglar :D Och det är träning idag och man får inte ha lång naglar och mina lösnaglar är fett långa.... Men jag tror att jag bara går ut och joggar senare ikväll som en kvälls joggning för jag vill faktiskt ha på mig mina naglar iallafal till på onsdag. :D 


Men jag ska testa att köra the sims 3 idag jag har spelat det någon gång förut men kommer typ inte ihåg hur man gör eller det kanske är lite som the sims 2 men lite mer att man kan göra saker :P 


Men ska gå nu så ses ! :D

Av Beatrice Blom - 2 april 2012 01:56

Japp det gör den och jag tror att jag kryper ner utan att bråka med mig själv med det menar jag att jag går och lägger mig frivilligt är fett trött så blir väl att skriva lite här och sen sova :) emh jag vet inte vad jag ska skriva men det känns ganska tomt att ligga här i mitt rum helt ensam när man har bott i ett litet rum i en vånings säng men en jämn gammal tjej så det känns lite ensamt... Men tror att jag ska sova nu så ses imorgon. Det blir kanske en liten träning imorfon med dammerna om jag hinner. :) Ses <3

Av Beatrice Blom - 1 april 2012 19:55

Har skit ont i huvudet.... Orkar fan inte ha ont i huvudet men vad ska man göra åt det, åå jag vet dricka mer vatten och jag som inte dricker någonting på dagarna.... Kanske dricker någongång då och då när jag känner för det!! 


Fy fan vad jag blev sugen på popcorne tur att mamma inte är hemma hon säger alltid ''NEJ'' och pappa han säger alltid ''Gör som du vill'' och jag hoppas att han säger så idag med eller egentligen inte för då är jag tjockis för hela den här veckan som jag har varit bort så har jag och Zabina tjockas oss på kvällarna med godis, läsk och ibland chips :) 


Håller faktistk på att lyssna på samma låt som jag lyssnade på i mitt förra inlägg ''August's Rhapsody'' :D  Älskart!! <3


Nej jag vet inte vad jag ska skriva mer jag har inte gjort någonting idag fast jag behöver göra allt..!!!

jag behöver städa och tvätta men jag har inte gjort ett skit... :( 

Får bli imorgon istället :)


Nej man ska gå och göra någonting som jag inte vet än men kanske fixa naglarna jag har sparat ut dom lite så dom är lite slitna nu så det blir väl att fila dom elller något :) 


Ses senare eller imorgon beror på om jag orkar så SES!!! <3 :*

Av Beatrice Blom - 1 april 2012 13:46

Någon som ska skoja med sin familj eller vänner eller som kanske redan har gjort det? :) 


Jag missade träningen idag eller jag vaknade när den började och den slutar om 15 minuter och jag vaknade 12:15 och den börjar 12 och slutar 14:00 så man kan säga att det var ingen ide att åka till träningen idag och jag hoppas att jag orkar gå ut och springa imorgon för det behöver jag, jag har inte tränat på 2 veckor snart.... :/ Och jag kommer bara att träna en gång den här veckan för det är träning på onsdag  och på torsdag men jag åker till min moster på torsdag så det blir bara träning på onsdag så aa....... Ingen träning på flera veckor blir det snart.... :/ 


Jag har faktiskt inte lurat min familj... ÄN...!!! :D  Nä men jag vet faktistk inte vad man ska lura dom på, vad brukar ni göra? Oftast så brukar jag inte göra någonting eller det kan hända någongång då och då !! :) 


Men sitter faktistk vid den stora datorn och tänkte spela The Sims 2 fett kul spel ibland ;) Och så lyssnar jag på ''August's Rhapsody'' älskar den låten kan lägga upp den på bloggen :) 


Här är den låten!!! :D Ni kan också titta på filmen August Rush den låten är i slutat av den filmen men filmen är också sjukt bra!!!! :) 



Ses senare !! :D

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards