feelslikeadream

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Beatrice Blom - 25 december 2011 20:29

Nu är headern äntligen klar och nu så sitter min bror och väntar på att han ska få datan så det är bäst att jag ger han den så att ha inte mördar mig!! HAhahahah skoja1!!!

Av Beatrice Blom - 25 december 2011 19:30

Håller på att göra en ny header!!! 

Den kommer bli fett med fett eller så är den fett ful som jag tycker!!!!!!!

Men ni får avgöra om min blogg har blivit finare eller inte! 


Jag sitter också och tittar lite på facebook är typ beroende av det och på facebook står det bara ''har fått ny mobil skicka nummer på chatten eller smsa och skriv erat namn i smset'' !!!! Det står bara om det så inte så kul just nu på facebook men det kommer gå över!!!! Men vi ses senare jag måste ju bli klar med headern nu så ses!!! 

Av Beatrice Blom - 25 december 2011 18:22

Fy vad min blogg ser tråkig ut bara vit vem har det egentligen förutom jag så jag tror att jag ska fixa så att det blir en annan färg på bloggen och så att den ser lite finare och trevligare ut !!! Eller vad säger ni !?  

Undra vilken färg det blir eller nej det blir en hemlis tänkte faktiskt säga till er vilken färg det blir men det får bli en överraskning!!! 


Ses senare PUSS

Av Beatrice Blom - 25 december 2011 14:55

Sitter och smsar med en kompis och försöker bestämma vilken dag vi kan vara på för det är inte kul att bara sitta hemma hela jullovet och det säger jag inte bara det är sant också !!!


Och som vanligt så sitter jag framför datan och facebookar och tittar på TV ''Ensam hemma'' jag tror att det är den första filmen!!!!!!!!!!!!! Fett bra.


Men nu ska jag inte störa er på juldagen eller är det så det heter ? Nej jag vet inte riktigt men jag ska inte hålla koll på det för jag orkar inte med det längre men det kommer en tid då jag kommer hålla kol på det igen!!! 

Så ses senare!!!

Av Beatrice Blom - 25 december 2011 12:25

SITTER OCH TITTAR PÅ BILAR FILMEN NI VET HOPPAS JAG OCH SÅ SITTER JAG OCH FUNDERAR PÅ OM JAG SKA SKAFFA TANDSTÄLLNIG ELLER INTE MEN JAG TROR ATT DET BLIR ETT JA I ALLA FAL FÖR JAG ÄR INTE SÅ NÖJD MED MINA FRAM TÄNDER DOM LIGGER TYP PÅ VARANDRA ELLER VAD MAN SKA SÄGA ATT DOM GÖR!! MEN JAG MÅSTE RINGA TILL TANDLÄKAREN NÅGON DAG OCH SÄGA ATT JAG ÄR REDO! HAHAHAH DET LÅTER BARA FULT! MEN VI SES SENARE SKA FORTSÄTTA ATT DREGLA ÖVER BILDER PÅ MIN NYA MOBIL SOM KOMMER PÅ TISADAG ELLER ONSDAG..... SÅ SES! PUSS!!!!!!

Av Beatrice Blom - 25 december 2011 00:12

Orkar inte sitta uppe längre så det blir ett godnatt!!!! Ses imorgon PUSS 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards