feelslikeadream

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Beatrice Blom - 27 december 2011 23:53

Sitter och spelar wordfued mot min pappa, det är fan sjukt vi sitter knappt 2 meter ifrån varandra och vi spelar ett spel på telefonerna fett sjukt vi kunde lika gärna tagit vårat alfapet som ligger där nere någonstans!!!! Men men det får bli det här istället hahahahahaha ! Men ska gå nu så ses senare :)

Av Beatrice Blom - 27 december 2011 21:49

Yes its true!!! Min mobil har kommit fram och nu så skriver jag faktiskt detta inlägg ifrån mobilen det är ju fett bäst jö!!!!!!!!!!Idag har jag åkt till min morfar och siv och ätit och ficka där man får alltid det man vill ha där!! Men jag har faktiskt inte gjort så mycket idag förutom hem till morfar o siv och så fick jag min sista julklapp idag me så nja jag vet inte direkt vad jag har gjort men i alla fal så ska jag till ophelia imorgon så det blir jö bäst men vi ses senare föe det finns inte så mycket på gång här uppe ni vet

Av Beatrice Blom - 27 december 2011 11:40

Nu ska jag tagga till Kungsängen för jag ska hem till min morfar och äta och ha trevlig !!

Så jag måste fixa mig nu så att jag ser lite mer vardaglig ut så ses senare när jag kommer hem!!! PUSS

Av Beatrice Blom - 27 december 2011 09:45

Jag har skit tråkigt kanske ska försöka sova eller något!!!


Jag börjar faktiskt tvivla på att min mobil kommer idag det känns som den inte kommer men jag hoppas att den kommer idag eller imorgon !! För jag vill vissa upp den för Ophelia imorgon när jag ska sova där hon har så klart en iPhone men jag har en tråkig sony eriksson vivas pro men snart så har jag en samsung galaxy mini s5570 fett jö!!!!


Nej men tror jag ska sätta på en film och sova lite så ses senare PUSS!!!

Av Beatrice Blom - 27 december 2011 09:05

Jag har precis vacknat jag kunde inte sova så länge idag för alla i min familj har åkt och tränat på gymet nu så jag är ensam hemma idag tills typ 11 eller något men aa!

Jag sitter också just nu och tittar på TV men jag vet inte vad jag ska skriva mer nu för jag orkar inte tänka men det kommer snart något att skriva mer så vi ses senare PUSS

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards