feelslikeadream

Alla inlägg under december 2011

Av Beatrice Blom - 26 december 2011 15:32

Nu har jag fått sådär tråkigt igen det ska alltid daraba mig eller det kanske beror på att jag bor ute på landet och så har jag inga vänner ute på landet så det är skit tråkigt!! Börjar faktiskt sakna skolan en anning ! Ja vet jag kan göra mina matte uppgifter som ska vara klar tills skolan börjar för när vi börjar i skolan igen så blir det matte omprov för att hela min klass är så himla dåliga på matte så att man bara får F i alla matte prov!!!!!!!!!!!!!!! 


Nej men ska gå nu !!

Av Beatrice Blom - 26 december 2011 12:18

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhh jag klarar inte av det här längre.......!!!

Jag tror att jag kommer få spader snart jag orkar inte vänta på att få mobilen jag sitter och tittar på mobiler på www.google.se !!!!! 


JAG HAR INGE LIV JAG HAR SKIT TRÅKIGT OCH SITTER OCH SMSAR MED MIN KOMPIS OCH NU HAR VI BESTÄMMT ATT DET BLIR PÅ FREDAG DÅ VI SKA GÅ PÅ STAN OCH SEN HEM TILL MIG!!! 


Lite liv kanske man har i alla fal !!!! 

Av Beatrice Blom - 26 december 2011 11:30

Jag är så himla trött jag orkar knappt hålla mina ögon öppna det är bara för att stormen Dagmar har varit hemma hos mig hela natten så jag tror att jag ska gå och sova en stund och titta på någon film!!! 

Av Beatrice Blom - 26 december 2011 10:05

Jag har precis ätit fukost eller jag är knappt klar med att dricka upp min oboy men den kommer vara slut snart!!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu mer än att det är kanske 1 dag kvar tills jag får min mobil eller så är det 2 dagar kvar eller var det 3 dagar åååå vafan är det här jag kommer aldrig klara av att vänta så länge eller det är inte så länge !! 

Jag tycker att jag skriver ''eller'' ganska mycket!!!!!! 


Men nu ska jag faktiskt titta lite på TV så vi ses !!! PUSS!!!

Av Beatrice Blom - 26 december 2011 00:18

JA RUBRIKEN SÄGER ALLT JAG ÄR VÄRKLIGEN SKIT HUNGRIG JAG HAR INTE ÄTIT NÅGOT SEN RUNT 3 ALLTSÅ SÅ HAR JAG INTE ÄTIT RIKTIG MAT SEN DÅ MEN JAG HAR TYP ÄTIT MACKOR OCH SÅ MEN ÄNDÅ SÅ ÄR JAG SÅ HIMLA HUNGRIG!!!!!! ÅÅ JAG KOM PÅ ATT JAG HAR INTE TÄNKT PÅ MIN MOBIL SOM KOMMER SNART FAST DET GJORDE JAG JUST NU...... MEN VI SES IMORGON/IDAG FÖR JAG SKA SOMNA TILL FILMEN SOM JAG TITTAR PÅ OCH FILMEN ÄR MITT STORA GREKISKA BRÖLLOP ELLER VAD DEN HETTE!!! MEN GODNATT PÅ ER OCH DRÖM SÖT!!!! PUSS O KRAM

Av Beatrice Blom - 25 december 2011 20:29

Nu är headern äntligen klar och nu så sitter min bror och väntar på att han ska få datan så det är bäst att jag ger han den så att ha inte mördar mig!! HAhahahah skoja1!!!

Av Beatrice Blom - 25 december 2011 19:30

Håller på att göra en ny header!!! 

Den kommer bli fett med fett eller så är den fett ful som jag tycker!!!!!!!

Men ni får avgöra om min blogg har blivit finare eller inte! 


Jag sitter också och tittar lite på facebook är typ beroende av det och på facebook står det bara ''har fått ny mobil skicka nummer på chatten eller smsa och skriv erat namn i smset'' !!!! Det står bara om det så inte så kul just nu på facebook men det kommer gå över!!!! Men vi ses senare jag måste ju bli klar med headern nu så ses!!! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards