feelslikeadream

Alla inlägg under december 2011

Av Beatrice Blom - 21 december 2011 14:03

Nu har jag äntligen fått JUL LOV!!!! 

Och jag har redan förberätt mig med juise och lite godis!!! 

Och så har jag fått mitt betyg och jag har ungefär 5 C och 5 E och 4 D!!!! Fett bra tur att jag inte fick några F:n !! 

Nästa termin ska jag försöka att få upp betygen för jag vill ha minst C i alla ämnen!!!! Om jag ska vara ärlig!!

Men nu ska jag faktiskt titta lite på TV och njuta av livet !! 

Så ses senare PUSS!!

Av Beatrice Blom - 20 december 2011 22:07

.........NATTEN ELLER UNDER JULLOVET KAN GÅ IN PÅ GOOGLE OCH SKRIVA IN ''LET IT SNOW'' !!!! IT SO AMAZING!!!  

Av Beatrice Blom - 20 december 2011 21:40

Älskar den hemsidan på allvar !!! 


Jag har snart gjort klart mig för att ligga och softa inför imorgon som kommer vara en underbar dag!!  

Jag ska bara äta upp min macka och sen borsta tänderna och stänga av TV och datan osv åå juste jag måste hitta min mobil jag tror att jag har tappat bort den......

Fan vad törstig man blir av dom här mackorna det är typ dom här : fett goda men man blir skit törstig av dom!!!!!!!!!!!


Nee nu ska jag faktiskt gå och borsta tänderna i 10 minuter ungefär hehhehe!!  


Godnatt och sovgott önskar Er Bästa Bea!! PUSS!!! Älskar er!!    

Av Beatrice Blom - 20 december 2011 20:28

Ja det kanske jag ska göra hahahhah okej här kommer det jag ska gå och duscha så att jag inte somnar innan jag gör det för jag kommer inte göra det imorgon för jag är alltid skit trött på morgonen!!!! Så det kommer bli skit skönt att få 3 veckors lov så man får sova ut !   Min kamera är cp så det kanske inte kommer någon bild på kortet som jag fick av min granne....


Imorgon så är det sista dagen i skolan och då får jag mitt första betyg och jag är verkligen nervös för det för jag fick ett F på matte provet jag hade förra veckan eller aa det hade alla i min klass förutom stycken så jag är ganska nervös över det !!! Och imorgon så ska jag gå ut och äta med kompisar till lunch fan vad chil och sen så blir det att åka hem och vara hemma i 3 veckor och ha det skit bra och bara vara vaken hela nätterna och sova hela dagarna och ungefär vända på dygnet  Hahahhahah typ!!1

Men nu ska jag gå och dusch så ses imorgon om jag inte skriver ett godnatt inlägg !! Men ska också gå och tigga lite pengar!!!!!!!!!!!!!! PUSS så länge!!!  

Av Beatrice Blom - 20 december 2011 17:38

Japp som rubriken säger ojdå !! Jag har nästan inte bloggat på en vecka för att jag är så uppspelt för att det är snart jul och imorgon får vi jullov och jag fyller år snart så jag är verkligen verkligen uppspelt!!!

Jag vet inte vad jag ska skriva så jag tror att jag ska skriva allt jag har i huvudet!! Låter det bra eller !?  

Okej det är helt tomt i mitt huvud men jag tror att jag tar och berättar om min tid dom här dagarna jag inte har skrivit!!

Jag och min familj var i västerås och handlade julklappar i helgen och så satte vi upp julgranen och så har vi gjort lite julgodis ! Idag i skolan så hade mitt arbetslag en hel dag att titta på en film tillsammans men det var 8-9 som tittade på en film och 6-7 som tittade på en annan hela dagen...! Det var fett chil men jag hållde på att somna minst 5 gånger!!!!!!!!!!!!

Men jag kommer inte på vad jag ska skriva mer om men typ att jag kommer fira jul hemma som vanligt och så kommer några släktingar och igår så gjorde jag en liten snö gubbe men ögonen har ramlat av (stenarna som ögon) och idag så var jag med min granne och lekte lite i snön det känns som jag inte har lekt i snön på typ ett år för det är nästan så!!

Åå jag fick ett julkort från min granne Elsa som är 6 år det var jätte gulligt!!

Men nu ropar pappa på att det är mat så vi ses det kanske kommer en bild sen på julkortet som jag fick så sess!!!

Av Beatrice Blom - 16 december 2011 21:36

Aaa ni kan iallafal läsa rubriken och det stämmer ju perfekt ! 

Men iallafal så har jag inte bloggat på hela veckan nästan men jag har en liten förklaring jo i typ måndags så bloggade jag lite tror jag men i tisdags så kunde jag inte blogga för att jag sovde över hos Ophelia för att vi skulle på någon grej på onsdagen som vi skulle vara på hela dagen och på onsdagen när jag kom hem så var jag skit trött så jag gick typ och la mig direkt och i går (torsdag) så var jag i skolan till 15:00 och sen gick jag och Nelly till träningen och efter det så snackade jag och Nelly om jag skulle på någon julmarknad i våran förra skola och titta på lucia tåget också (lucia tåget sög stor häst ***) och det började klockan 17:00 så jag åkte direkt ditt efter träningen så jag han knappt hem och fixa mig... Och jag kom inte hem förren 20:40 eller något sånt men jag skulle komma hem tidigare om jag inte skulle tagit bussen fast det gjorde jag nu då....!! Och idag så har jag inte bloggat förren nu för att jag är skit trött och jag tittar på South park fett kul!! Hahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!


Men aa ska titta klart på ett avsnit nu sen ska jag titta på någon film! 

Imorgon så blir det av till Västerås för att JULHANDLA och jag måste komma på vad jag ska köpa till pappa i Julklapp jag har redan köpt till Philip och jag vet vad jag ska köpa till mamma ! 


Men vi ses imorgon eller lite senare idag eller inatt!!   

Av Beatrice Blom - 12 december 2011 18:45

Är one direction ett nytt pojkband eller vad jag känner mig lite efter alla håller på att snacka om det men jag fattar ingenting.... 

Men jag tror att jag håller på att förstå nu!!  

Imorgon efter skolan så hänger jag med Ophelia hem sen ska jag sova där också sen på onsdag så kommer jag och Ophelia gå på mågon KS kurs ååå jag börjar låta som en vuxen människa som går på massor av kurser..! Ååå -.-


Sitter och tänker lite på att jag kommer ha matte prov denna vecka onsdag och torsdag men på onsdag så kommer jag inte vara i skolan på hela dagen så jag kommer få göra a-delen någon annan dag denna vecka!!

Idag så hade jag HK prov och det gick jätte bra så nu är det bara att vänta på ett resultat!!   

Jag längtar tills jag kommer få mitt slut betyg för detta år!!


Men nu ska jag faktiskt gå så ses !! Puss  

Av Beatrice Blom - 11 december 2011 18:32



PS. Nu är jag äntligen klar med mitt hemprov och nu så ska jag titta på en film som heter ''Letters To Juliet'' !! Låter som en fett bra film!!!!!!


Juste inatt så såg jag på en film som hette ''A Little Bit Of Heaven'' och den.....nej jag kan inte än beskriva hur underbar den filmen var !!!!! Jag tror att jag ska titta på den igen när jag har sätt klart på den här filmen som jag ska titta på nu!! Så ses !!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards