feelslikeadream

Alla inlägg under december 2011

Av Beatrice Blom - 11 december 2011 12:51

Jag måste bli klar med mitt hemprov idag och jag har uppgift 9, 10 a-h, 11 a-d och 12 kvar det är fan skit mycket och jag kan fan ingenting och imorgon så har jag ett HK prov igen men denna gång så är det tvätt och jag hoppas att jag får minst ett E för förra gången så fick jag ett F det var inte så bra..!

Sen har vi matte prov på fredag ååå shit...!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej man nu måste jag skriva lite på mitt hemprov så att jag blir klar snart!!!!! 

Av Beatrice Blom - 10 december 2011 14:21

Hejsan jag vaknade för ungefär 40 minuter sen ! 

Och jag ska på kalas idag hos min farmor och farfar dom har precis fyllt 65 år tror jag det var!!

Och min farfar kommer och hämtar oss om en timme så jag tror att jag ska duscha och fixa mig i en timme då kommer jag bli skit fin nej skoja bara !!


Ses senare!! PuSs

Av Beatrice Blom - 9 december 2011 23:09

JAPP VAD VAR DET JAG SA!!! HAHAHAH JAG SA JU DET ATT AMANDA FONDELL SKULLE VINNA MEN DET VAR INTE SÅ STORT HON FICK UNGEFÄR 52% OCH DÅ FICK ROBIN 48% RÖSTER !!


MEN NU SKA JAG FAKTISKT TITTA PÅ NÅGON FILM !! SÅ PUSS SÅ LÄNGE!!!

Av Beatrice Blom - 9 december 2011 21:12

Och just nu tror jag att Amanda F kommer att vinna hela IDOL ganska stort!!!!!



Jag sitter också och funderar på hemprovet tills på måndag och kom på just nu att jag aldrig kommer att bli klar med den tills på måndag om jag tänker efter riktigt ordentliget....!! 

Men jag hoppas stort att jag kommer bli klar på söndag och om jag inte gör det så kommer jag bli GALLLLLLEN på riktigt och sen efter det så kommer jag bli fysiks sjuk!!!!!!!!!!!!!!!


Nej där överdrev jag lite men man får göra det ibland och just nu så får man det!!! 


Men vi ses ska titta lite vad det blir för film ikväll!! PUSS

Av Beatrice Blom - 9 december 2011 16:34

Okej för nån dag sen så kände mitt liv som hundbajs tror jag det var men idag känner jag mig mycket bättre än hundbajs!!! Hahahah tänk att jag kände mig som det egentligen men aja jag kan inte sitta framför bloggen hela helgen för jag har fått ett hemprov i no sklettet men jag hoppas att jag inte blir galen av alla frågorna som kommer på hemprovet.Men nu ska jag ta en muffin och fråga pappa om jag kan börja att dricka cola lite tidigare för att jag måste för att hålla mig vaken om jag ska bli klar i tid !! Men aa vi ses senare jag kanske kommer göra ett inlägg om att jag klaggar på en fråga som jag inte förstår!!! Men vi ses senare!! PUSS!!

Av Beatrice Blom - 7 december 2011 21:33

Och jag skojar inte just nu det känns som hundbajs på riktigt men ändå känns mitt liv som moln rosa moln om jag ska vara exakt!  

Men mitt liv känns inte okej just nu så jag kanske ska ta en 2-4 dagars paus och blogga när jag känner för det dom här dagarna!

Men jag ska berätta lite kort om varför jag tycker att mitt liv är som hundbajs....


Jo det började förra eller förförra veckan tror jag men då glömde jag alla minna saker antingen hemma eller i skolan så den veckan var skit ....

Och förra veckan började också som skit min klass hade ingen musiklektion och då hade vi rast i 2 timmar och sen hade vi ingen slöjd så då hade vi också 2-3 timmars rast.....

Och sen i torsdags så hade vi en heldag KS grej som var skit också ....

Och den här veckan känns som den inte är min det känns som jag inte hittar mina kompisar i klassen fast dom knappt är en centimeter ifrån mig och så känns det som jag kommer få F i alla mina ämnen fast jag tror egentligen inte det för idag så fick jag reda på att jag har C i bild och jag är den ända som har det i min klass!! Känner mig lite bättre till mods.....    Jag tror det i alla fal...!!

Och i måndags så hände det en sak som jag inte ska berätta om och jag kommer inte berätta det heller fast jag så gärna vill det!!!!! 


Men nu ska jag inte göra er däppiga på grund av minna känslor för mitt huvud kommer snart explodera av tankar så ses imorgon tror jag eller om jag inte bloggar imorgon så har jag nog tagit en liten paus .... 

PUSS så länge  

Av Beatrice Blom - 7 december 2011 17:52

Ja ni kanske förstår rubriken jag säger bara förlåt att jag itne har bloggat på ett tag men det är så här faktiskt att jag har inte haft någon tid eller så har jag bara inte orkat för det är så mycket som står på spel nu för vi måste köpa julklappar till alla osv.... och så måste jag städa rummet men det har jag inte gjort på skit länge det kanske blir imorgon om jag orkar för jag har precis städat lite i badrummet.... 

Nej men nu ska jag faktiskt titta på någon film och dricka lite äppel dricka!!! MMmmm....

men vi ses senare kanske!1 PUss

Av Beatrice Blom - 5 december 2011 18:41

Varför blir alla dagar innan jul alltid pissiga den här dagen har bra varit skit som vanligt för typ halva min familj tror jag iallafal för mig och min pappa har det varit SKIT om jag ska vara ärlig min pappa blev av med körkortet... Och för mig så är alla dagar i skolan SKIT fast jag älskar i alla fal att vara i skolan för det tänker jag inte säga....!!!

Men jag tror att jag ska ta en macka så ses senare!!1

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards