feelslikeadream

Alla inlägg under december 2011

Av Beatrice Blom - 23 december 2011 15:13

Ja nu så är det bara 1 dag kvar till julafton och då får man äta upp den sista choklad biten som finns kvar i chokladkalendern om man inte redan har ätit upp den som vissa brukar göra.... typ min storebror.....Men men jag håller på att spela piano på pappas ee-pad så vi ses senare och ha en underbar dan förre dopparedan eller är det dopparedan idag? Nej jag håller inte reda på dom dagarna så ses !!!!!!!!

Av Beatrice Blom - 23 december 2011 01:06

Jag har satt på en film på TV:en men problemet är att jag inte tittar på TV:en jag tittar istället på facebook eller något åt det hållet jag orkar inte titta på TV:en !!!!!!!!!


Men ändå så tror jag att jag ska gå och sova för jag har inte att göra i alla fal så vi ses imorgon !!! 


GODNATT OCH SOVGOTT !!!!! PUSS O KRAM 

Av Beatrice Blom - 22 december 2011 21:37

Tror att jag tittar på en film på datan i stället för jag orkar inte titta på TV........ !!!!

Så jag ska välja film nu så sess senare!! PUSS å KRAM / BEA!!! (/*-*)/

Av Beatrice Blom - 22 december 2011 21:09

Nu blir det nudlar och ''Sagon om ringen'' men jag skulle vilja att ''Sagan om kungens återkomst'' var i stället för första filmen för jag älskar verkligen den filmen!!


P.S sagon om ringen går på 7:an nu !!!

Av Beatrice Blom - 22 december 2011 17:39

Nu har jag tittat på ''Crazy Stupid Love'' fett bra film jö!!!! 

Så nu ska jag hitta en till galen film !!!! 

Hahahahahaahahhahahaha

Av Beatrice Blom - 22 december 2011 15:12

Yes nu är det bara 2 dagar kvar tills julafton och jag bara längtar men jag vill inte att det ska bli den 23 för då måste man städa hela huset igen och det orkar jag fan inte !!!!!!!!!!!!! Men man får ta konsekvenserna och jag försår inte det ordet jag precis skrev !! Hhahahahaha  

Nej men vi ses senare ska titta på någon film nu så att jag inte somnar för jag har fett tråkigt ...... !!!!! 

Av Beatrice Blom - 22 december 2011 00:17

Håller på att somna framför TV så jag tror att jag ska gå och lägga mig  så ses imorgon PUSS!!!

Godnatt och sovgott

Av Beatrice Blom - 21 december 2011 17:48

Japp nu har jag varit och köpt den sista julklappen som jag skulle köpa jag vet inte om mamma och pappa har köpt sin sista julklapp till någon men jag köpte i alla fal den sista julklappen till pappa !! Några skit fula strumpor det förtjänar han faktiskt!!!!!!! 

MEn jag vet inte vad jag ska skriva mer men jag tror att ajg ska titta på någon film för jag har skit tråkigt så ses senare!!!!! PUSS

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards