feelslikeadream

Alla inlägg under oktober 2011

Av Beatrice Blom - 25 oktober 2011 07:00

GODMORGON DET HÄR BLIR TYP DET FÖRSTA INLÄGGET PÅ MORGONEN PÅ LÄNGE MEN NU MÅSTE JAG TA OCH ÄTA FRUKOST SÅ SES SENARE!!   

Av Beatrice Blom - 24 oktober 2011 21:28

Godnatt nu är det dags igen att gå och sova men vi ses imorgon igen PUSS!!

Av Beatrice Blom - 24 oktober 2011 20:55

Jaha nu sitter jag och tänker på om jag ska vara hemma imorgon eller inte men det får vi väll se imorgon, jag hoppas att det blir hemma för jag orkar inte med en dag i skolan igen!!! 

Fast men är där mer än hemma....

Av Beatrice Blom - 24 oktober 2011 20:20

Nu har jag skaffat en ny header på mig och min trash can = soptunna!!  

Jag har varit hos min kompis Ophelia efter skolan jätte kul hon sminkade mig som vanligt. Nej bara skoja men hon älskar att sminka mig (vet inte varför) 

Min sjuka har blivit sämre är försyld just nu kan knappt andas....!! 

Hade prov idag men det gick inte så bra för jag kunde ingenting nästan jag lade av efter typ 14 frågor av typ 25 stycken eller något sånt.....! Men får fortsätta måndan efter lovet, juste jag har lov nästa vecka det är höst LOV!!! 

Och efter lovet så har jag HK fortsättning på provet och sen har jag ett till matte prov också den veckan....!!

Sitter med en pappersbitt i näsan för att den inte ska rinna.... Hahahah så dåligt!!

Och så tittar jag på TV med mamma och pappa!! 

Nej men ses senare PUSS!!      

Av Beatrice Blom - 23 oktober 2011 16:58

Sitter och äter pizza på ett lite skumt sätt....! Hahahahahah   

Av Beatrice Blom - 23 oktober 2011 13:12

Aa nu är det söndag igen och jag bara tar det lungt hemma igen som vanligt....

Jag har skit tråkigt!! 

Jag har tittat på rugby VM finalen för typ 2-3 timmar sen mellan Nya Zeeland och Frankrike och Nya Zeeland vann så klart!! 

Men jag har inte så mycket mer att säga förutom att jag tittar på en skit tråkig film!!

Av Beatrice Blom - 22 oktober 2011 23:48

Sitter och tittar på ''Allt För Min Syster'' jag tror att jag aldrig har grinat så hära mycket framför en film....! 

Jag hoppas att det aldrig händer mina barn när jag blir stor jag kommer inte klara av det att se att dom kämpar för ingenting.... 

Men det här blir mitt godnatt inlägg också för jag orkar inte mer så ses imorgon!!

GODNATT!!   

Av Beatrice Blom - 22 oktober 2011 18:35

Aa nu har jag fått godkännande att jag är halvt sjuk.....!!

Jag vill inte vara det för på måndag så har jag prov och jag vill inte missa det!!


Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards