feelslikeadream

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Beatrice Blom - 3 oktober 2011 21:22

Godnatt kära läsare just nu sitter jag framför datan och håller på att somna så nu sticker jag till sängen och sover!!

GODNATT

Av Beatrice Blom - 3 oktober 2011 19:51

Hejsan har inte bloggat på hela helgen för att jag har varit på SM i Vänersborg!! 

Det var skit kul har kommit närmare tjejer och killar inom våran enköpings klubb! 

Jag spelade omkring 8 matcher på hela helgen så jag har typ ont i hela kroppen nu så jag kan inte sätta mig ner utan att säga något....! 

Sitter och smsar med Rebecca som jag har kommit närmast på hela resan till Vänersborg det känns som vi har kännt varandra hela livet okej ska inte över driva nu så....!

Idag var det sista rugby träningen för tjejerna för i år men efter nyår så blir det lite konstgräs som vi ska spela på och så blir det inomhus!

Och på onsdag så blir det sista utomhus träningen för killarna och sen börjar vi inomhus igen! 

Och imorgon så har jag matte prov typ sista lektionen eller näst sista....

Men ska titta på Simpsons nu så ses!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards