feelslikeadream

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Beatrice Blom - 14 oktober 2011 23:40

Ååå fy fan vad jag är tröt jag tror att jag ska gå och lägga mig nu för annars kommer jag somna...!!

Så godnatt med er så ses vi imorgon då är det ju LÖRDAG!!!  


   

Av Beatrice Blom - 14 oktober 2011 19:03

Hahahah jag har så tråkigt tror att jag ska gå och sätta mig vid andra tven för på min tv finns ingen bra kanal så jag tror att jag ska göra lite popcorn och sätta mig där borta i vardagsrummet!!  

Åå juste jag ska ta COLA också det får jag inte glömma!!  

  

Av Beatrice Blom - 14 oktober 2011 17:06

Asså jag tar bloggpauser så mycket nu för tiden fast jag inte säger det... 

Jag är så ledssen för att jag inte sa att jag inte kunde blogga i går. 

Men jag följde med Nelly hem igår efter skolan och sen kom jag inte hem förren klockan 19:15 och då åt jag middag och sen somnade jag på soffan... 

Jag är så tröt när jag kommer hem från saker nu för tiden det är säker för att det är höst och det blir så kallt och allt!! 

Aja jag har inget mer att säga förutom att imorgon så är det match i rugby i Enköping det är mellan Enköping och Exiles och jag och några till kommer vara bollkalar  

Jag har precis ätit middag och så sitter jag och tittar på Family Guy.

Nej nu måste jag gå!

Ååå juste jag kom på en sak till JAG FICK MITT KONTO NUMMER NU OCH DET ÄR **** DET ÄR SKIT SVÅT...... 

Men jag får försöka att träna in det!!  

Men ses senare PUSS!! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards