feelslikeadream

Alla inlägg under oktober 2011

Av Beatrice Blom - 22 oktober 2011 13:44

Nu har jag varit i Enköping med pappa och handlat. 

Jag köpte äpple juice och lite halstableter det har inte blivit bättre med min hals

-.-

Men nu ska jag ta och titta på någon film för det finns typ inget på tv så aa film blir det då!! Ses senare PUSS!!    

Av Beatrice Blom - 21 oktober 2011 22:27

Ska sova nu jag orkar inte vara uppe med den hära halsbrännan....  

Men vi ses imorgon då är det ju LÖRDAG och det betyder att men får äta godis lagligt. 

Hahahah bara skoja men vissa kanske inte får äta godis på vardagarna.... 

Men aa jag ska sova nu så ses imorgon!! PUSS!!   

   

Av Beatrice Blom - 21 oktober 2011 21:28

Jag tror att min hals håller på att gå sönder..... Hahahah gå sönder nej men den har plötsligt börjat bli CP.... Jag vill inte bli sjuk igen jag tror att jag kommer vara sjuk resten av mitt liv om jag blir sjuk igen!!! 

Av Beatrice Blom - 21 oktober 2011 19:17

Nu ska jag titta på bilar på disneychannel  

Det finns inget annat att titta på så det bli det!!  

Av Beatrice Blom - 21 oktober 2011 16:46

YES NU ÄR DET ÄNTLIGEN FREDAG !!!

Men just nu så sitter jag i mitt rum och fryser i hjäl och längtar tills det blir mat för jag har inte ätit sen lunchen i skolan och det var ingen vidare bra mat i skolan!

Men aa jag har inget att göra idag ovanligt eller vad? 

Jag hade NO prov idag och det gick sådär för jag har inte tränat någoting och på måndag så har jag prov i HK och det kommer jag inte kunna någonting i för jag har inte tränat..... 

Åå jag hatar verkligen att ha prov och efter dom proven så har jag haft 5 prov på 4-6 veckor..... 

Men ska titta lite på TV och vänta på att maten ska bli klar!! 

PUSS!!!

Av Beatrice Blom - 20 oktober 2011 21:19

Fan vad ont i huvudet jag har och så mår jag illa det är typiskt mig att ha ont i huvudet för det har jag nästan hela tiden om jag inte dricker vatten.... Och jag har inte druckit så mycket idag så det blir bara värre och värre...! 

Men jag ska i alla fal gå och sova nu så vi ses imorgon godnatt!!! 

Av Beatrice Blom - 20 oktober 2011 19:29

YES nu har inomhus träningen börjat men det sämsta med det är att den börjar klockan 16:00 och det är då jag slutar i skolan på måndagar onsdagar och torsdagar.....

Imorgon ska vi simma på idrotten klädsim va fan ska man ha på sig när man har klädsim!? 

Och imorgon så har jag prov i Sexualkunskap..... 

Jag hatar verkligen PROV...!!!

Nej men jag måste plugga lite nu så ses senare!! 

Av Beatrice Blom - 18 oktober 2011 21:03

GODNATT MINA KÄRA LÄSARE IMORGON ÄR DET EN NY DAG OCH JAG HOPPAS ATT NI KOMMER HA EN BRA DAG IMORGON!!  

JAG TROR ATT JAG INTE HINNER MED ETT INLÄGG IMORGON OM JAG INTE KLÄMMER IN ETT INNAN JAG ÅKER TILL RUGBY KLUBBEN OCH HAR PARTY!!

MEN AA GODNATT OCH SOVGOTT!!

PUSS!! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards