feelslikeadream

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Beatrice Blom - 28 januari 2012 21:41

Har tiden stannat eller jag trodde att klockan var typ 12 men nej då den är vara 20 i tio och inte mer eller mindre eller kanske lite mer men aa hoppas ni fattar!! Men klockan är inte så mycket och jag tyckte att den var ganska mycket innan jag tittade på klockan men nej !! 


Jag har precis tittat klart på en film med Brad Pitt i och filmen hette Moneyball ganska bra film jö men lite seg i början men ändå!! Så nu blir det att hitta en ny film och titta på den och hoppas att klockan blir mer!! Haha 

Syns sen!!

Av Beatrice Blom - 28 januari 2012 18:16

Jag orkar inte sitta med mina föreldrar mer och med min farmor och farfar dom bara snackar och snackar dom håller aldrig tyst!! ORKA prata!!! 

Men jag ska i alla fal titta på någon film nu vet inte vilken kanske drar hem en ny film och tittar på den!! 


Igår, ååå jag tittade på Breaking Dawn fett bra asså Så AWESOME ska fan titta på den igen snart kanske imorgon!!! ÅÅ jag bara älskar den!! Men det är fett äkligt när Bella blir skit smal typ som anorexi eller epilepsi fett äckligt men fett bra film. Jag hörde förut att det var jätte många som hade sätt på den filmen och sen kort efter det så hade dom fått epilepsi anfall osv fett läskigt !! 


Men ska gå nu och vara skit glad att jag äntligen har sätt på den näst sista TWILIGHT filmen, fett stolt att jag kan skriva twilight fortfarande fast det var skit länge sen jag skrev det!! HIHI Men ses senare puss!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards