feelslikeadream

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Beatrice Blom - 13 januari 2012 19:21

Tror att mitt hus kommer blåsa bort snart det blåser storm utanför mitt fönster och jag som har så bra väggar så att det blir ''inte'' kallt i mitt rum när det blåser mot min vägg!!!!!! DET BLIR ALDRIG KALLT I MITT RUM!!!! Så säger min pappa till mig... men det blir det varje år vid den här tiden!!! 

Men ska ta cola nu och sätta mig med mamma och titta på TV!!! SES SENARE PUSSS PÅ ER!!!

Av Beatrice Blom - 13 januari 2012 18:06

Ja det har jag faktiskt och jag vet varför eller jag tror att det är därför men jag är inte säker eller jo det är jag men ändå men jag har det för att jag på träningen i onsdags skulle göra kullerbyttor (vet inte hur det stavas!!) från ena väggen till den andra och när man kom till den andra väggen så skulle men göra kullebyttor baklänges och när man kom tillbaka till första väggen så skulle man göra tillbaka framlänges typ 3-4 gånger så min nacke är lite handikappad nu....!!!! Och jag tror att min hals har blivit lite påverkad av det här men jag vet inte riktigt det kan bero på något helt annat också typ som, nej jag vet inte jag.....


Men ska hämta lite hals tabletter nu så ses :D

Av Beatrice Blom - 13 januari 2012 14:59

NU är jag hemma och kommer vara hemma tills på måndag morgon för då är det skola igen..... 

Jag kom på att jag har glömt min kalender i skolan nu när jag skulle skriva in att jag har läxa tills på onsdag men jag tog i alla fal med mig mina böcker hem !!! 

Jag har matte prov nästa vecka på torsdag igen..... Vill inte men hoppas att det går bra i alla fal !!!!

Min bästa barndoms kompis fyller år i dag så jag ska skriva GRATTIS till henne nu!!!! 


GRATTIS !!!! :D <3


Så nu har jag gjort det !!! :D 


Jag hoppas att du får en jätte bra dag barndoms vän!!!

Jag har inget att göra just nu förutom att titta lite på fysik läxan... Men det vill jag inte men den måste bli klar någon gång under helgen för jag har inget att göra under helgen men man vet aldrig vad som kommer hända!!!....


Nej men ska hitta på något som jag ska göra nu så ses!!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards