feelslikeadream

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Beatrice Blom - 3 januari 2012 20:51

Det känns som det är lördag idag jag vet inte varför men det kanske är för att jag har varit borta från mitt hem idag som det nästan aldrig brukar hända... Bara ibland men det kanske också beror på att jag har pluggat brukar faktiskt göra det på helgerna ibland om jag inte är upptagen...!!!! 

Som jag kommer vara från och med på lördag för min träning börjar då och då kommer det vara träning varje helg fram till april tror jag det var eller kanske inte varje helg det blir jö lite lov och så där i mellan!!!!! 


Men vet inte vad jag ska göra nu heller kanske ska ta och äta en macka eller något har typ inte ätit något idag.....


SES

Av Beatrice Blom - 3 januari 2012 17:39

Orkar inte plugga mer så det blir att plugga sten hårt imorgon och sen plugga ännu mer på torsdag blir det va ? 

Aa ni kanske vet att jag håller inte koll på dagarna det är bara jobbigt jag håller redan koll på allt annat så det är ingen ide att hålla koll på dagarna eller jo kanske ibland om det typ är födelsedagar och när man börjar i skolan och när man slutar skolan innan lov!! Hahha 


Men tror att jag ska hitta på något annat att gör men jag vet inte vad det är inte så kul hemma hos mig man kan inte bara gå ut och gå det är jö kol svart hemma hos mig det finns inga lampor på väggarna som det finns inne i stan.... Men det skulle vara bra om det var lite lampor ute på landet också !! ;) 

Men om det blir lika ljust ute på landet så skulle det inte vara ute på landet för man ska faktiskt kunna se stjärnorna och månen här ute min kompis som bor inne i stan säger att hon inte kan se stjärnorna på kvällen.... Hon tycker att det ser tomt ut som om det aldrig har varit stjärnor på himlen men jag hoppas att det kommer vara för alltid för stjärnor är faktiskt jätte vackra!!!!   


Men men var i västerås som jag sa i förra eller förra förra inlägget eller något sånt aa men pappa lämnade in två mobiler på telenor idag och så fick vi två headset för dom och nu har jag två stycken och jag har ett väldigt bra (dom som jag fick idag) och ett som är lite så där....!!! 


Men det här inlägget ser ganska långt ut så jag tror att jag ska varva ner nu så att jag inte sitter här hela dagen !!!  

Aa men ska hitta på något som jag ska göra nu så får vi se om jag kommer med mer om en stund för jag är på ganska bra humör idag nej nog med det hehe vi ses !! PUSSS  

Av Beatrice Blom - 3 januari 2012 15:44

Ja det tror jag faktiskt att det är dax att börja plugga till matte provet som kommer om mindre än 2 veckor så jag tror att det blir en pluggis vecka den här veckan förutom på söndag för då är det jö min födelsedag så jag vill inte plugga på min födelsedag!!!!!


Så det blir matte och musik och lite chips nu så ses senare när jag har somnat i matte boken!!! PUSS så länge!!!

Av Beatrice Blom - 3 januari 2012 14:02

Jag fick vakna klockan 9 idag för att jag skulle med till västerås och titta lite på kläder och så och när jag säger att jag fick vakna klockan 9 så menar jag att mamma kom och sparkade upp mig och jag sov bara i 5 timmar på hela natten då jag somnade runt 4 för att jag tittade på massor med film !!!!    fett nice att titta på massor av filmer och bara för att jag gjorde det så orkade jag inte blogga igår tror att jag bara gjorde ett inlägg precis innan jag åkte till rugby klubben och skulle lägga i kalendrar i folks inge reklam brevlådor !!!!!!! Fett kul det tog inte så lång tid heller faktiskt jag och martin hade bara ungefär 100 var eller det kanske var 50 var kommer inte ihåg..... 



Men just nu så har jag fått lov att byta sim kort till min mobil och det bästa med det är att jag har bara en kontakter och på mitt andra sim kort så råkade jag bara uttlösa det där som gör att man låser mobilen och ja jag gjorde det själv jag behöver inte hjälp jag kan skapa problem själv vilken tur jag har..... Men nu har min pappa hjälpt mig att fixa så att mina kontakter är tillbaka så TACK SÅ HIMLA MYCKET PAPPA ÄLSKAR DIG!!!!!   



Men men tror att jag ska ta och krama min kudde och titta på ännu mer filmer så att jag har sätt alla filmer så om någon behöver hjälp med att hitta en bra skräk film elller en drama romantiks film så finns jag här vet precis vilka filmer ni söker om ni vill !!!!!! Bara att fråga på !!!!
Men vi syns sen!!!!!! PUSS PÅ ER!!!    

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards