feelslikeadream

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Beatrice Blom - 12 januari 2012 19:18

Jag har varit hemma sen 17:30 men jag har inte kunnat starta datan för att jag har ätit mat, duschat och städat mitt rum sen dess.... Men det tog inte så lång tid....!!


Det börjar lite i min hals som om jag var på väg att bli sjuk och det är det sista jag vill bli just nu för om jag blir det och jag måste stanna hemma hela nästa vecka så kommer jag inte kunna göra matte provet och jag har pluggat under mitt lov med det så jag vill värkligen göra det nästa vecka!!!!! 


Vet inte vad jag ska göra nu kanske hämta ett glas med vatten jag är jätte törstig.....!!!!!!!!!! 

Men ses senare tror jag ska titta lite på TV eller något och sen när jag inte orkar göra det så ska jag sova för jag är jätte trött.!!! 


ÅÅåååhhhhåååå iimorgon är det FREDAG!!!!! :D 


Av Beatrice Blom - 12 januari 2012 07:23

Nu blir det ett lite snabbt inlägg för jag måste faktiskt klä på mig också jag kan ju inte gå till skolan i pyjamas.... 

Men jag tänkte bara säga att jag ska snart gå till bussen och sen vidare till skolan och somna i klass rummet för jag är skit trött och nu så måste jag verkligen gå och fixa mig så ses när jag kommer hem vid 17:30 


Godmorgon och ses ikväll!!! PUSS!!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards