feelslikeadream

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Beatrice Blom - 16 januari 2012 21:43

Ska sova snart igen det känns som jag bara sover går till skolan kommer hem tittar lite på datan äter sover..... Osv!!!


Och just nu så sitter jag faktiskt inte å äter jag dricker faktiskt är det inte underbart att bara ta ett glas med oboy innan man går och sover jag somnar snabbare då jag känner redan hur mitt huvud bara bläää... SOV!!!!


Nej men ska inte sitta här hela natten som vanligt !! Ska gå och se om mamma är vaken hoppas för jag glömde säga en sak till henne!!!!! 


GODNATT OCH SOVGOTT!!! 

Av Beatrice Blom - 16 januari 2012 17:57

Jag är hemma nu igen och har pluggat lite men jag orkar inte mer och jag kan inte mer av det här så det blir väl att chilla och fråga lärarna imorgon eller juste jag har bara två lektioner imorgon ska på något föreläsning direkt på morgonen och sen så är det lunch och sen är det svenska i en timme sen matte sen slut!!!! Jippie!!!! :D


Men ska ta något att äta är fortfarande hungrig fast jag åt för typ en halv timme sen.... 

Vi ses senare PUSS!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards