feelslikeadream

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Beatrice Blom - 20 januari 2012 19:52

Och jag ska förklara det jag har inte haft så mycket tid att göra det.... Jag tror att jag bloggade senast i tisdags om jag har rätt...! Men i onsdags så åkte jag faktiskt hem efter skolan och åt mat och började plugga och sen runt 19:40 så åkte jag på träning och kom inte hem fören 21:30 och direkt in i duschen och sen sova och jag tyckte att det var ingen ide att starta datan om jag ändå bara skulle göra ett inlägg så jag tänkte göra det igår (torsdag) men jag hade inte tid då heller.... Jag var i skolan hela dagen sen direkt till träningen med Nelly och sen hem till Nelly och äta mat och sen till en träning till och kom inte hem fören 20:30 och äta något och in i duschen och sen sova var det typ.... 

Och idag har jag faktiskt inte orkat fören nu för jag startade TV:en och sen så satte jag mig och läste en bok och nu sitter jag här klockan 20:00 och gör ett inlägg och äter grillkryddade popcorn MUMS!!!! 


Och jag ska snart börja läsa min bok igen!!! 


ÅÅ juste jag kom på en sak att det kanske inte är så bra att träna så mycket jag har gjort den här veckan och som jag kommer göra den här veckan också (träning imorgon också) men min poäng med det här är att jag har fått sån fruktansvärd tränings värk i armar, ben och nacken och typ i hela kroppen om jag ska vara ärlig....!!! :( 


Men ska fortsätta att läsa min bok nu så ses senare ikväll eller imorgon innan jag åker på träningen!! :)

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards