feelslikeadream

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Beatrice Blom - 9 januari 2012 16:32

Jag vill det för att det är träning då eller det är brottning jag har inte börjat på det men det är bara en extra grej för att träna upp kondisen !!! 

Men jag vill ändå inte att det ska vara onsdag för då måste jag till skolan och som typ alla i hela Sverige så tycker jag inte om skolan för jag håller på att somna på varanan lektion!!! Men men det är bra att gå i skolan för då får man en bra utbildning och kanske ett bra jobb!! 


Jag orkar inte städa mitt rum mer det ända jag har gjort är att ta bort lite saker från ett bord vid min säng och sen har jag tagit bort lite saker från några hyllor men inge mer..... 


Men ska hitta på något som jag kan göra nu för jag håller på att somna.. Nu vet jag vad jag ska göra jag kan ta bort lite saker från mitt andra bord vi sängen!! Bra ide eller ? 

Av Beatrice Blom - 9 januari 2012 15:15

Vet inte vad jag ska göra jag har fett tråkigt och jag har inget att göra... Åå juste jag måste ju städa mitt rum och så kan jag sätta på en mörk tvätt eller det kan jag göra när mamma och pappa har kommit hem för det är lite jobbigt att tvätta en mörk tvätt nu och sen när föreldrarna kommer hem så har dom ännu mer mörk tvätt så... 

Men jag tror att jag ska städa mitt rum i alla fal och då kan jag ju lyssna på lite musik också !!! Fett!!


Aa men ses!!   

Av Beatrice Blom - 9 januari 2012 13:50

Sitter och lyssnar på lite låtar av Jason Mraz fett bra kille som sjunger!!! 



En låt av Jason Mraz fett bra eller hur!? 


Jag ska titta på ''Roswell'' hela dagen idag me för jag har inget att göra och jag orkar inte göra matten för jag tror att jag kan allt nu eller kanske inte allt men det ska jag fråga om hur man räknar ut det och sen träna på det och hoppas att jag klarar av matte omprovet!!!! 

Ses   

Av Beatrice Blom - 9 januari 2012 00:42

Yes I do !!! Jag har kommit på att jag ska gå och lägga mig då jag brukar gå och lägga mig på lov och sen imorgon kväll så ska jag gå och lägga mig jätte sent typ klockan 5 på natten mellan måndag och tisdag och sen ska jag gå upp jätte tidigt runt 10 för då kommer jag vara jätte trött på kvällen då jag ska gå och lägga mig och sen så kommer jag vara utmattad på onsdag morgon då jag ska upp till skolan igen och i skolan så kommer jag somna, jag börjar tvivla på att min plan är bra man jag ska testa om det inte funkar så ska jag inte göra det nästa gång det är lov!!!!! Eller ska jag !! HAhaah 


GODNATT PÅ ER OCH SOVGOTT!!! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards