feelslikeadream

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Beatrice Blom - 24 januari 2012 21:48

Japp så är det !! Igen!

Jag ska sova igen... Fast jag ska titta klart på serien som går på 5:an nu så ses imorgon !! PUSS

Av Beatrice Blom - 24 januari 2012 19:57

Ska dra hem någon film nu och sen så ska jag faktiskt gå och duscha och sen blir det att bäda sängen med nya lakarn och sen kryppa ner i sängen och sova !! :D 

Eller kanske inte direkt sova men titta på film sen sova men ska dra och duscha nu så jag inte sitter framför datan och glor och glömmer bort allting!! :/ 

Av Beatrice Blom - 24 januari 2012 12:59

Jag har slutat från skolan nu eller det var för en timme sen men jag har precis ätit lunch med mamma och pappa mmm kyckling!! :)


Men aa jag slutade för att jag hade ingen svenska eller musik idag så lärarna sa att vi kunde ha lite matte innan vi gick och åt så det hade vi och nu sittar jag framför datan och jag förstår om nu inte förstår vad jag har skrivit för jag förstår ingenting som jag har i mitt huvud just nu. Jag har inte sovit så bra i natt.... 


Men aa jag och min mamma ska åka och shoppa idag för vi kände för det igår så aa det blir lite shopping i alla fal!! :D


Och nu så ska jag titta på lite filmer tills jag och mamma ska åka iväg!! PUSS på er!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards