feelslikeadream

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Beatrice Blom - 23 januari 2012 21:36

Ja nu är det dags igen att sova och jag har precis fått reda på att jag kommer kanske få sova hos Annie på onsdag för jag har träning från 20:15 till 21:00 eller något och då kommer hon och hämtar mig och sen så sover jag där och sen på morgonen så sticker jag till skolan och har en underbar dag i skolan! :) 


Nej men ska sova nu så vi ses imorgon eller något sånt !! Hahaha :)

Av Beatrice Blom - 23 januari 2012 18:03

Eller bara kanske, kanske inte skriver lika mycket den här veckan som jag har gjort de senaste veckorna men i alla fal jag måste plugga till ett NO prov som är på torsdag och sen blir det kanske träningar vi får se mamma jobbar ganska mycket..

Men kanske kan betala någon att köra mig fram och tillbaka!! HOPPAS!!

Kan fråga Amanda om det är så!! 


Men men jag är typ ensam tjej i klassen typ hela veckan ut Nelly är ledig hela veckan och Shirley är i Thailand och Jasmin kanske kommer vara borta den här veckan för att hon har precis fått tandställning och det gör ju så himla ont har jag hört och jag vill få tandställning!!! :) Fast jag är lite räd för det för jag vill inte att det ska göra ont...!!!!



Men nog om det nu ska jag titta på någon serie för jag orkar inte läsa jag tycker att alltid när man läser typ serier som är på typ 4-5 böcker så är alltid den tredje boken lång tråkigt det blir bara som en cirkel i den boken det händer ingenting fören i slutet när alla börjar bråka eller något åt det hållet!! 


Men oj det blir mycket men... Hahah okej!! :/  

 Vi ses senare!! puss

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards