feelslikeadream

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Beatrice Blom - 25 januari 2012 18:33

Nu är det bara en timme kvar tills jag sticker till träning och sen kommer jag inte hem fören imorgon efter skolan om jag inte springer på träningen men jag tror inte det jag hinner inte jag måste hem med alla mina saker sen måste jag till enköping igen för att gå på träning som kommer på kvällen istället för direkt efter skolan !! 


Men jag har ett NO-prov imorgon så får plugga stenhårt hemma hos Anni ikväll för jag ska sova hos henne !! :D

Fett kul men jag tror att jag kommer ha lite problem imorgon när jag ska vakna för jag vet inte vilken tid jag behöver vakna men jag tror att jag ska upp halv 8 fett sent för att vara på en vardag för annars brukar jag gå upp 6:40 eller något sånt!


Men ska i alla fal fixa lite med vad jag måste ha med mig imorgon till skolan !! Men vi ses kanske slänger in ett inlägg innan jag somnar eller så blir det imorgon efter att jag har kommit hem!! PUSS 1!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards