feelslikeadream

Alla inlägg under januari 2012

Av Beatrice Blom - 10 januari 2012 21:15

Tror att jag ska gå och sova eller i alla fal stänga av datan och hitta på något efter det.... 

Typ fixa lite saker tills imorgon eller typ borta tänderna föna håret kamma håret osv... !!!!!


Men ses imorgon kanske jag vet inte riktigkt när jag kommer hem imorgon anntingen så kommer jag hem 17:00 eller 21:30 vet inte vilken tid direkt det beror på om jag ska med o brottas imorgon eller inte!! :) 


Men GODNATT OCH SOVGOTT och för er som börjar i skolan imorgon sov inte för länge och det gäller också er som började idag!!! Kom ihåg det!!! Ses imorgon kanske!!! PUSS!

Av Beatrice Blom - 10 januari 2012 19:59

Nu har jag duschat och nu kommer väntan på att jag ska bli trött!! Kanske tittar på ett avsnitt av ''Roswell'' det är ungerfär 40 minuter (varje avsnitt) och om jag sätter på ett avsnitt nu så kommer jag kanske bli lite tröttare till 22:00 för om jag inte somnar innan 23:00 så kommer jag vara jätte trött imorgon när jag ska upp till skolan... Och det vill jag inte men jag tror att jag ska ta en macka eller något kanske te det skulle vara gott så jag tror att jag tar en macka och te!!! Ses 

Av Beatrice Blom - 10 januari 2012 13:49

Jag försöker att göra så att jag kan överföra några bilder från min mobil till min data men det ända problemet är att jag vet inte hur jag har en kabel som jag kan sätta in i datan och som går till min mobil och jag vet inte mer än så eller jo men det fungerar inte.... :( 

Vet inte vad eller hur jag ska göra för att det ska fungera men jag tror jag ska fundera lite till och sen så ska jag försöka och om inte det går så frågar jag min bror.... Men det gör jag bara om jag har riktigt stora problem med det här annars så ringer jag pappa.! 

Av Beatrice Blom - 10 januari 2012 13:06

Nu har jag varit och tagit spruta hos vårdcentralen.... Har fett ont i armen och nu ska jag hem och gråta att jag har fett ont i min arm.... Nej men vi ses när jag kommer hem :)

Av Beatrice Blom - 10 januari 2012 13:06

Nu har jag varit och tagit spruta hos vårdcentralen.... Har fett ont i armen och nu ska jag hem och gråta att jag har fett ont i min arm.... Nej men vi ses när jag kommer hem :)

Av Beatrice Blom - 10 januari 2012 11:40

Ja som det står så ska jag ta spruta idag.... Vill inte det, det är inte riktigt min grej att ta sprutor.... Förut när jag skulle göra det så svimmade jag nästan.... . .. . . .. . . . .. 


Och det är skola för mig imorgon och jag vill inte till skolan för jag kommer inte kunna gå upp till halv 7 !!!! 


Jag skrev igår eller i förre går att jag skulle gå och lägga mig jätte sen igår men jag gick o la mig 1 men jag somnade inte fören 3-4 och min mamma ringde mig runt 10 idag och sa att jag skulle gå upp för att jag måste vara vaken när hon kommer hem och så måste jag vara vaken för att jag ska ta spruta och jag somnade om som vanligt och vaknade en timme efter och bara sa va ? För att jag inte orkar gå upp jag är jätte trött men jag hoppas att jag kan somna sen ikväll och ha en bra dag imorgon och inte somna på någon lektion för då vet jag inte vad jag ska göra.....!!!!!!


Åå jag tittade lite på aftonbladet idag och såg att det kommer ännu en till storm till Sverige jippie eller vad? Det har varit jätte många stormar sen oktober förra året (2011) jag kan inte ens räkna dom eller jo det kan jag men jag kommer inte ihåg vad dom heter.....


Men ska fixa mig nu så att jag inte går till vårdcentralen i pyjamas.... 

Av Beatrice Blom - 9 januari 2012 16:32

Jag vill det för att det är träning då eller det är brottning jag har inte börjat på det men det är bara en extra grej för att träna upp kondisen !!! 

Men jag vill ändå inte att det ska vara onsdag för då måste jag till skolan och som typ alla i hela Sverige så tycker jag inte om skolan för jag håller på att somna på varanan lektion!!! Men men det är bra att gå i skolan för då får man en bra utbildning och kanske ett bra jobb!! 


Jag orkar inte städa mitt rum mer det ända jag har gjort är att ta bort lite saker från ett bord vid min säng och sen har jag tagit bort lite saker från några hyllor men inge mer..... 


Men ska hitta på något som jag kan göra nu för jag håller på att somna.. Nu vet jag vad jag ska göra jag kan ta bort lite saker från mitt andra bord vi sängen!! Bra ide eller ? 

Av Beatrice Blom - 9 januari 2012 15:15

Vet inte vad jag ska göra jag har fett tråkigt och jag har inget att göra... Åå juste jag måste ju städa mitt rum och så kan jag sätta på en mörk tvätt eller det kan jag göra när mamma och pappa har kommit hem för det är lite jobbigt att tvätta en mörk tvätt nu och sen när föreldrarna kommer hem så har dom ännu mer mörk tvätt så... 

Men jag tror att jag ska städa mitt rum i alla fal och då kan jag ju lyssna på lite musik också !!! Fett!!


Aa men ses!!   

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards