feelslikeadream

Alla inlägg under januari 2012

Av Beatrice Blom - 9 januari 2012 13:50

Sitter och lyssnar på lite låtar av Jason Mraz fett bra kille som sjunger!!! 



En låt av Jason Mraz fett bra eller hur!? 


Jag ska titta på ''Roswell'' hela dagen idag me för jag har inget att göra och jag orkar inte göra matten för jag tror att jag kan allt nu eller kanske inte allt men det ska jag fråga om hur man räknar ut det och sen träna på det och hoppas att jag klarar av matte omprovet!!!! 

Ses   

Av Beatrice Blom - 9 januari 2012 00:42

Yes I do !!! Jag har kommit på att jag ska gå och lägga mig då jag brukar gå och lägga mig på lov och sen imorgon kväll så ska jag gå och lägga mig jätte sent typ klockan 5 på natten mellan måndag och tisdag och sen ska jag gå upp jätte tidigt runt 10 för då kommer jag vara jätte trött på kvällen då jag ska gå och lägga mig och sen så kommer jag vara utmattad på onsdag morgon då jag ska upp till skolan igen och i skolan så kommer jag somna, jag börjar tvivla på att min plan är bra man jag ska testa om det inte funkar så ska jag inte göra det nästa gång det är lov!!!!! Eller ska jag !! HAhaah 


GODNATT PÅ ER OCH SOVGOTT!!! 

Av Beatrice Blom - 8 januari 2012 23:20

Vet inte vad jag ska göra för jag har sjukt tråkigt och jag är fett hungrig men det ända jag orkar är att skriva på datan och imorgon är det måndag och jag har inte gjort ett skit på hela lovet förutom att jag faktiskt var och träna igår men det gills inte för det var på en helg... åå det är snart skola igen och den här terminen så ska jag försöka få upp mitt betyg i alla ämnen jag ska ha minst C i alla ämnen innan jag slutar i 8:an för jag tänker inte gå på sommar skola NEVER!!! bara så att ni vet !!!

Men jag tror att jag har lite ork kvar så att jag kan ta något att äta !! ses

Av Beatrice Blom - 8 januari 2012 19:58

Jag är fett trött jag tror att jag kommer somna snart vill typ bara ta en dusch eller något sånt men orkar inte ska ta tårta kanske eller vad tycker ni eller ni behöver inte tycka något för jag tänker ta den där tårtbiten!!! 

Av Beatrice Blom - 8 januari 2012 15:47

Jag tror jag inte fastnar för filmerna direkt när jag tittar på film jag tror att det beror på skådespelarna om dom är bra eller inte eller om dom inte kan det som ska vara med i filmen eller om dom kan, det som jag menar med det här är att jag söker alltid efter en bra film en bra bok en bra serie men jag tror på riktigt att det ända jag söker efter är en bra skådespelare vissa filmer så finns det dåliga/onda personer som jag tar efter från den filmen och börjar ogilla den skådespelaren för att den förstörde filmen men det är så det ska vara tror jag att det ska hända saker i filmerna böckerna och serierna för att folk ska veta vad som kan och har hänt ! Filmer det är ju inte direkt filmer som man har skrivit det är böcker som man har satt in i TV om ni fattar vad jag menar men jag älskar att titta på filmer bara för att jag önskar att ibland att mitt liv kunde vara lite mer spännande än det liv som jag lever idag... Ibland undrar jag om mitt liv kunde vara mer spännande om jag hade bott i USA eller om det skulle ha varit jobbigare än vad mitt liv här i Sverige skulle kunna vara jag säger inte att mitt liv är jobbig men jag vill ha lite action i mitt liv jag vill ha mer liv i det, Som en film!!!!

Men allas liv kan inte vara perfekta man kan inte gifta sig 7 gånger det skulle bara vara fel enligt mig men jag vet inte vad alla personer gör min pappa gifte sig 2 gånger med samma tjej innan han träffade min mamma . 


Men jag önskar mig bara lite action i mitt liv..... 

Av Beatrice Blom - 8 januari 2012 12:23

Nu har jag gjort tårta fett äklig den ser ut jag tror också att den kommer vara äklig för i min framtid så ser jag inte mig själv som bagare faktiskt!!


Men aa jag fick faktiskt frukost på sängen idag fett snällt av min pappa (min mamma jobbar) och så fick jag lite presenter en kalender som jag kan skriva om läxor osv och sen fick jag en rugby väska eller det är en axelväska som det är ett ERK märke på och därför kallar jag den rugby väska (ERK=Enköpings Rugby Klubb!) och sen fick jag pengar av morfar och Siv och sen fick jag pengar från min moster och hennes man Björn och min lilla kusin Ellen som fyller 5 på onsdag !!!!! 

Men vet inte vad jag ska göra nu för nu är ''Roswell'' slut jag har tittat på alla avsnitt och jag vet inte om jag orkar titta på dom igen men jag tror att jag ska göra det så vi ses puss på er!!!

Av Beatrice Blom - 8 januari 2012 02:42

YES!!! Nu är det äntligen min stora dag men det kommer inte hända något specielt fören efter jag har somnat det vet ju alla eller det kommer inte hända något fören det är morgon ni vet!!! 

Men jag är så glad men jag vet inte varför för det var inte fören nu när jag tittade på facebook så jag kom på att min födelsedag är faktiskt idag och jag har tittat klart på alla sesonger av ''Roswell'' och jag tror att det är dags att släppa taget om det eller kanske titta om på alltihoppa men inte titta på allt på en dag för det kommer inte hända!! Juste fan jag måste titta på matten jag har inte gjort det än eller igår den 7 januari så gjorde jag inte det men vi får se vad som händer idag för jag måste gå och ta en huvud värks tablett nu för jag tror att mitt huvud kommer explodera snart det bara forsar över allting, jag tror att jag tänker för mycket! hahahah det lät bara fel eller det kanske det inte gör men man vet aldrig!! 

Men jag tror att det här kommer vara mitt godnatt inlägg också för jag orkar inte vara uppe så vi ses när jag vaknar och ha en underbar kväll dag osv!!! PUSS godnatt sovgott !!!

Av Beatrice Blom - 7 januari 2012 17:20

Nu är jag hemma från träningen och det var super kul så det kommer bli flera gånger med träning!! 

Och så ska jag och Nelly och Amanda vara med när damerna ska ha brottning på onsdagar klockan 20:00 fett kul och sen kommer det bli träning på torsdagar med killarna så det är träning ungefär 3 gånger i veckan FETT!!!!!

Nej men ska ta och dusch nu !! Och sen så ska jag tvätta lite kläder det är fullt i min korg så om det finns för lite ljus tvätt så får jag väl ta lite ljust som redan har tvättats!! Hahah men aa vi ses!! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards