feelslikeadream

Alla inlägg under januari 2012

Av Beatrice Blom - 16 januari 2012 17:57

Jag är hemma nu igen och har pluggat lite men jag orkar inte mer och jag kan inte mer av det här så det blir väl att chilla och fråga lärarna imorgon eller juste jag har bara två lektioner imorgon ska på något föreläsning direkt på morgonen och sen så är det lunch och sen är det svenska i en timme sen matte sen slut!!!! Jippie!!!! :D


Men ska ta något att äta är fortfarande hungrig fast jag åt för typ en halv timme sen.... 

Vi ses senare PUSS!!

Av Beatrice Blom - 15 januari 2012 21:07

Aahaa det är skola imorgon.... Jag vill inte men jag måste.... :( 


Jag hatar måndagar också det är den jobbigaste dagen i veckan för man kommer precis tillbaka till skolan/jobbet och är jätte trött, man kanske har varit vaken hela helgen eller supit vad vet jag men det är i alla fal den jobbigaste dagen tycker jag....!! 


Men jag ska gå och sova snart för jag kommer annars inte komma upp ur sängen imorgon bitti .... 


Men godnatt och sovgott mina kära bloggläsare så ses vi imorgon när jag har kommit hem från skolan!!! :) 


Av Beatrice Blom - 15 januari 2012 16:41

Vi har gäster här just nu morfar och Siv och dom har varit här ganska länge nu men aa vi håller på att fira mig och Alex för vi fyller nästan år på samma dag det är ungefär 3 dagar mellan oss !!!! Så vi firar oss och det har vi gjort sen jag var liten och det var jätte länge sen....!!! :)


Men jag sitter just nu och är osocial med mig själv och har skit tråkigt och tittar på ''Roswell'' som vanligt :) 

Men jag vet inte vad jag ska göra så.... Men det skulle vara bra om jag pluggade lite men ändå jag orkar inte göra det för det är skit tråkigt det med så får väl göra det hela dagen imorgon i skolan!!! :/ 


Ska gå nu PUSS!!!

Av Beatrice Blom - 14 januari 2012 23:04

Vill värkligen se den filmen igen alla dom filmerna!! Jag har två av dom tre filmerna hemma men jag våger inte använda våran VHS eller vad det heter, för jag gjorde det förut och sen när jag skulle ta ut filmen så var den helt förstörd... :( Men filmen var inte Lejon kungen det var en ännu bättre film men nu har jag köpt en ny så jag kan titta på den filmen när som helst på DVD:n :) Men ska titta om det fungerar nu så ses senare!! PUSS!!!!

Av Beatrice Blom - 14 januari 2012 14:56

Jag tror fan att det är vår för det ser precis ut som det gjorde i Maj förra året och då var det lite snö här och där som nu!! 

Och jag gillar inte det, det är förvirrande jag trodde att det var vinter inte vår.....!!!! 


Aja jag har varit på en liten åktur till Enköping och köpt skor till Philip för han behöver det värkligen men när mamma skulle betala så ser hon att hon inte har någon plånbok så vi fick åka tillbaka hem och hämta den och tillbaka in till Enköping och sen så var vi på ÖoB och handlade shampo o balsam och lite andra saker och sen var vi till Willys också och handlade lite chili majs !!! :D 

Men nu är jag hemma och vet inte vad jag ska göra... Jag fick tillbaka mina böcker av min granne idag mina Twilight böcker nu är jag lycklig igen :) 

Tror att jag ska göra lite fysik så ses senare !! :)

Av Beatrice Blom - 14 januari 2012 02:16

Tror att det är dags igen att sova för jag måste gå ner på dom långa nätterna som brukar bli när jag inte har skola..... 

Men jag kan inte rå för att jag kan vara uppe hur länge som helst men ändå så känns det som jag ska somna när som helst.... Men GODNATT på er så sen vi någon gång imorgon/idag när jag vaknar om jag gör det...!! Hahaha !!! 


GODNATT!!!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards