feelslikeadream

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 1 augusti 2011 23:07

Ska sova nu eller försöka iallafal!

En tjej på 4 år tar på massor av krafter! 

Ska läsa lite innan jag somnar.

Jag läser ''Sängläge'' av Sarah Bilston

Jag hittade boken i bokhyllan hemma det är f*n ett mirakel!  

Ses imorgon!

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 1 augusti 2011 21:23

Sitter och äter popcorn hemma hos min moster....  

Ellen sover, mamma sitter bredvid mig och moster sitter bredvid henne!

Och Björn sitter med sin data vi köksbordet.

Imorgon ska vi äta middag i Göteborg där min bror (Jocke) jobbar vet inte vad resturangen heter men får säkert reda på det imorgon!

Jag och mamma ska vara barnvakt åt Ellen typ hela dagen imorgon fast igentligen så är det bara i 4 timmar Björn börjar jobba 12 typ och moster jobbar 7-16 så aa vi kommer ha det trevligt i 4 timmar....

Åker väll och handlar godis eller något på coop!  

Aja ska titta på tv nu så ses imorgon...!

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 1 augusti 2011 10:50

HEJ! NU SITTER JAG I BILEN TILL BORÅS. JUST NU ÄR VI PÅ MOTORVÄGEN OCH DET ÄR SKIT FINT VÄDER UTE MAN SER TYP INGA MOLN -.-  BLIR F*N SKIT ARG DET SKA ALLTID VARA FINT VÄDER NÄR MAN ÅKER BIL... KANSKE TAR BILDER NÄR VI ÄR I BORÅS :)  PÅ RADION SPELAS ADELE ROLLING IN THE DEAP TROR JAG ATT DEN HETER :) AJA SKA TITTA SÅ ATT MAMMA KÖR RÄTT NU SÅ SES SENARE JAG BLOGGAR NÄR JAG KOMMER FRAM OCH SÅ. SÅ SES SENARE.... KRAMISAR BEA!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards