feelslikeadream

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 22 augusti 2011 22:04

Tja sitter nu med färg i håret och väntar på rätt tid punkt!  

Och så sitter jag och stirar på TV:n ''Navy CSI''

Ses imorgon tror jag! 

Av Beatrice Blom - 22 augusti 2011 21:01

Hahahaha ska titta på ''Svenska Hollywood Fruar''

Önska mig lycka till!   

Av Beatrice Blom - 22 augusti 2011 20:47

Sitter och chattar med sommar kompisar på facebook älskart!

Av Beatrice Blom - 22 augusti 2011 20:03

Hejj!

Har typ bråkat eller lekt eller nåt sånt med Philip nu.... 

Jag gjorde nästan sönder ett glas men det får man räkna med tror jag! 

Det regnar fortfarande ute och kommer säker göra tills på fredag..... -.-


Av Beatrice Blom - 22 augusti 2011 17:51

Hej bloggen!

Har varit till skolan idag tråkigt... -.- 

Det började ösregna runt 15:00 och då hade vi HK vi slutade klockan 15:40 typ och då dugregnade det inte kul och sen skulle jag gå till bussen och då började det spöregna igen och det var inte kul heller att gå i spöregnet... Jag blev skitblöt  

Jag gick inte på träningen efter skolan så kände jag mig inte så bra hade jätte ont i magen....!   

Mamma kommer inte hem fören 21:30 så då får vi färga håret!  

Brandalarmet går var tionde minut just nu fast det inte brinner....! Det är jätte jobbigt! 

Jag tror att jag kommer döda min mobil snart för att den inte funkar!!!!!!!!!!!!!!!!

Just nu tittar jag på film med min bror Philip inte kul det heller han bara kommenterar hela tiden.... 

Ska titta lite på aftonbladet så ses senare!   

Ovido - Quiz & Flashcards