feelslikeadream

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 8 augusti 2011 23:35

Tror att jag ska släpa in mig i mitt rum nu och sova eller först ska jag borsta tanden! Godnatt och sov gott!!!!    Så ses vi i morgon! 

Av Beatrice Blom - 8 augusti 2011 22:30

Nu är jag fövirrad på aftonbladet står det att Justin och Selena inte är tillsammans men på msn.se står det att dom fortfarande är tillsammans asså jag gillar inte att aftonbladet ljuger för mig dom ljuger säker om att solen kommer tillbaka men det tror jag inte för att igår så sa dom att det skulle regna i flera veckor okej jag kanske överdriver men jag gillar inte att tidningar ska börja ljuga oxå det räker med att mamma och pappa ljuger....! 

Av Beatrice Blom - 8 augusti 2011 19:56

  Murre förra året. Han har ingen svans   Pellesvanslös 

Av Beatrice Blom - 8 augusti 2011 19:46

Hejj! 

Jag sitter uppe på övervåningen och väntar på att mamma ska komma hem o komma upp med fika!

Kan jö inte göra något själv!

Imorgon blire av till Uppsala med mamma och Philip och kanske Alex och så ska katten murre med... Han blev typ sparkad av en häst/människa i slutet på maj i början på juni -.- och nu så ska han opereras för att ta ut den där grejen som dom opererade in förra gången.

Och så ska jag på första eller inte första men det blir första rugby träningen för mig efter sommarlovet!   *Super GLAD!* 

Jag tror att jag kommer sitta här hela kvällen på mamma! Men jag kan ju gå ner och ta lite te i väntan på att mamma kommer hem! 

Av Beatrice Blom - 8 augusti 2011 18:36

Läste just Aftonbladet på datan och såg att Justin bäver är singel så nu har alla bäver fans något att göra istället för att sitta och titta på twitter och hota Selena Gomez! Inget som jag gör för mig betyder Justin Bäver inget! Jag tar Orlando Bloom han har nästan samma efternamn som jag Orlando Bloom, Beatrice Blom  


Av Beatrice Blom - 8 augusti 2011 14:32

Hej bloggen!

Nu kommer jag i håg vad filmen hette som jag tittade på igår som var så konstig dn hette ''Very Bad Things'' 

De handlade om: 5 killar som hette Kyle, Charles, Boyd, Michael och Adam dom var på svensexa i Las Vegas. Michael gör så att en ho*a får en järnstång i huvudet och börjar alla tänka vad dom ska göra ringa polisen eller begrava henne i öknen... 

Och så händer det som don inte har velat hända det kommer en hotellvakt och frågar vad dom håller på med do säger att dom har druckit mycket och så... Vakten ser att dom har gjort sönder ett glasbord och börjar att skratta sen ser han det döda tjejen inne på toan i en spegel och springer ditt. Och han säger åt dom att baka men det gör dom inte och efter en stund så kommer Boyd med en vinöppnare och sticker in den i hjärtat på honom. Sen puttar dom in honom in i badrummet igen och stänger dörren tills han har dött av förblödning. Sen när han har dött så tittade dom in i rummet och det fanns blod i hela rummet... Och då bestämmer dom att dom begraver dom i öknen. Dom åker till en affär köper resveskor och tvättsvampar och hinkar mm... Och när dom kommer tillbaka till hotellet så stykar dom killen och tjejen och läger dom i plast sen i resveskorna! 

Och åker ut i öknen och begraver dom... Adam får typ panik för att han var med om det här och tror att alla vet om det dom gjorde osv... Sen på någon fest så säger Adam att han inte orkar mer och säger att han tänker säga till polisen men då börjar Michael och Adam bråka (dom är syskon så att ni vet) och Adam säger att Michael är en mördare och så och att han ska åka hem... Till slut blir han skit arg och sätter sig i bilen och kör 100 meter innan han stannar och vänder om och tänker köra in i Adams minivan men innan han har hunnit fram till bilen så ställer sig Adam i vägen och BAAAM!!!! Så kör han in i sin bror och minivannen! Brodern dör inte men dör på sjukhuset efter han har pratat med sin fru. Michael tål inte att han har dödat sin bror så han säger till alla att han har dödat sin bror. Sen så åker Michael, Kyle, Boyd och Charles till Adams fru för hon vill veta vad dom gjorde i Vegas. Dom säger att Adam var med en ho*a osv... Lois som frun hette säger att det inte är sant dom säger tyvärr så är de det.... Boyd säger att Kyle kan ta Adams och Lois barn hem till sig och hunden och så kan han själv stanna hos Lois. När Kyle kommer med barnen och hunden hem till sig så säger hans festmö att dom inte kan ha dom hemma hos sig för dom ska gifta sig imorgon...

Kyle, Michael och Charles går och dricker samma kväll och Boyd är med Lois hemma oss Lois. Boyd dödar Lois och ringer Kyle och vännerna och säger att Lois vill prata med Michael dom åker dit Michael går till huset och blir dödad av Boyd me.... Dagen efter så är det dags för bröllop Kyles och Lauras bröllop. 

Kyle och Charles sitter i en soffa och så kommer Boyd in och säger att Charles ska inta sin plats och så går Charles och så är det bara Kyle och Boyd kvar dom börjar bråka och Boyd stryper nästan Kyle men så kommer Laura och nästan dödar Boyd för att han inte ska förstöra hennes dag. Sen på alltaret så har dom inte ringarna dom har Boyd och då går Charles och ska hämta dom och Boyd har försök att ta sig upp i trappan och när han nästan är uppe så kommer Charles och öppnar dörren i huvudet på honom så att han ramlar ner i trappan och dör. Charles går ner för trappan och tar ringarna och när han kommer upp igen så försöker han att se ut som det inte har hänt något... Efter bröllopet så ta Kyle och Laura ett prat då säger Laura att Kyle ska åka till öknen och begrava Boyd och döda hunden och hans enda vän som lever Charles. Det skulle han göra om han älskade henne.! Han gör som hon säger men han dödar inte hunden eller kompisen dom gräver bara ner Boyd. Men på vägen hem så hamnar dom i en bilolyka ingen dör men Kyle har inga ben kvar och sitter i rullstol Charles är förlamad och hunden har bara 3 ben och Laura blir galen!... Om ni vl veta mer kolla på filmen ''Very Bad Things'' 

Ses senare!   

Av Beatrice Blom - 8 augusti 2011 00:05

HEJ BLOGGEN... FÖRLÅT ATT JAG INTE HAR BLOGGAT IDAG MEN JAG HAR BARA SETTAT OCH STIRAT IN I TVEN HELA DAGEN -.- SÅ JAG ORKADE INTE ATT GÅ IN I MITT RUM OCH HÄMTA DATAN ELLER MOBILEN..... SÅG PÅ EN FILM SOM VAR SKIT KONSTIG IDAG KAN BERÄTTA OM DEN IMORGON NÄR JAG VAKNAR :) OCH SÅ HAR JAG TITTAT PÅ FILMEN ''JAKTEN PÅ LYCKA'' JÄTTEBRA FILM DEN GICK PÅ 3:AN  MEN MEN SKA SOVA FÖRSÖKER FÅ IN ATT MAN SKA GÅ OCH SOVA TIDIGARE FÖR SKOLAN BÖRJAR OM EN O EN HALV VECKA :) :( BÅDE BRA OCH DÅLIGT. DÅLIGA: 1. FÖR ATT JAG KOMMER ATT FÅ BETYG... 2. MAN MÅSTE GÅ UPP TIDIGT FÖR ATT HINNA MED BUSSEN. 3. FÖR ATT NÄR SOMMAR LOVET HAR BÖRJAT LÄNGTAR MAN TILL SKOLAN OCH NÄR SKOLAN BÖRJAR SÅ LÄNGTAR MAN TILL NÄSTA LOV ELLER HELG.... BRA: 1. MAN HAR NÅGOT ATT GÖRA PÅ DAGARNA. 2. MAN FÅR TRÄFFA KOMPISARNA. 3. DET FINNS INGA BRA...! AA  DET VAR DOM DÅLIGA OCH BRA SAKERNA OM ATT BÖRJA I SKOLAN...  AJA GODNATT SYNS IMORGON! BEA:)

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards