feelslikeadream

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 17 augusti 2011 19:04

Hej bloggen!

Jag och Alex cyklade in till Enköping kart i 4 för att äta på Max  När vi kom in till enköping såg vi philip stå och vänta på bussen med sina kompisar....

Vi cyklade också till godisgallerian och köpte slush skit gott  

Sen cyklade vi hem igen...

Imorgon kommer jag inte hem fören 19:00 för att efter skolan eller inte direkt men jag har träning klockan 17:30 - 18:30 så efter skolan så stiker jag till Nelly och är med henne tills vi ska till träningen  

I helgen måste jag fysträna tror jag för jag har jätte dålig kondis  

Men ska fixsa lite för imorgon för jag måste packa rugby sakerna om jag ska till Nelly så ses!      

Av Beatrice Blom - 17 augusti 2011 15:21

Så där nu har man gått första dagen i skolan skit jobbigt efter bara 10 minuter ville jag ha sommar lov igen.  

Ha skit ont i huvudet... Träffade min kompis lillebror och hans vänner dom har börjat i mitt arbetslag... Dom är lite jobbiga men man får stå ut  

Det som jag hatar är att vi har bytt namn på arbetslagen förut hette vi a, b, c, d och e men nu heter vi typ rönnen eken björken och linden träd namn -.-

Och jag hatar att åka buss jag går i 8:an och jag började åka buss när jag gick i 1:an....

Aja nu ska jag titta lite på tv ses senare!   

Av Beatrice Blom - 17 augusti 2011 15:21

Så där nu har man gått första dagen i skolan skit jobbigt efter bara 10 minuter ville jag ha sommar lov igen.  

Ha skit ont i huvudet... Träffade min kompis lillebror och hans vänner dom har börjat i mitt arbetslag... Dom är lite jobbiga men man får stå ut  

Det som jag hatar är att vi har bytt namn på arbetslagen förut hette vi a, b, c, d och e men nu heter vi typ rönnen eken björken och linden träd namn -.-

Och jag hatar att åka buss jag går i 8:an och jag började åka buss när jag gick i 1:an....

Aja nu ska jag titta lite på tv ses senare!   

Av Beatrice Blom - 17 augusti 2011 07:26

HEJ BLOGGEN! SKA TILL SKOLAN OM 2 MINUTER JÄTTEKUL MIN KATT MURRE BARA MJAUAR.... MAN HÄR KAN JAG INTE STÅ HELA DAGEN SKA TILL SKOLAN NU SES SENARE KOMPISAR! :)

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards