feelslikeadream

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 15 augusti 2011 22:01

Ska kolla på ''Saw VI'' nu en skit läskig film säger alla men jag tror att jag klarar mig hoppas jag!  

Ses! Kram! 

Av Beatrice Blom - 15 augusti 2011 21:38

Imorgon när jag åker och klipper mig kommer jag klippa mig kort har jag bestämt för att jag måste göra en förendring någon gång typ hela mitt liv har jag haft uppklippt... Så jag gör en förendring   

Just nu sitter jag och dricker tea och tittar på ''bröllop och jäkelskap'' älskar Dagotto eller vad han heter!  

Sitter också och hostar ihjäl mig... 

Ses!   

Av Beatrice Blom - 15 augusti 2011 19:42

Hej bloggen!

Nu har jag duschat och ätit blåbärs paj mums! 

Mammas hem bakade blåbärs paj är jätte god men om jag äter för mycket spyr jag så jag kan bara äta en skål  

Imorgon så stiker jag och klipper mig tror att det blir en sån här frisyr -    

Men jag vet inte om jag vågar  

Men får se imorgon om jag vill det    

Sitter nu och bloggar och tittar på raport! 

Ska titta vidare så att jag inte missar något!   

:(

Av Beatrice Blom - 15 augusti 2011 12:12

Hej bloggen!

Känner mig helt sliten igår trodde jag att halsbrännan var borta idag när jag vaknade så var den kvar.... vill inte vara sjuk längre. 

Somnade klockan 00:00 igår typ så jag känner mig lite pigg idag  

Inatt innan jag somnade så tänkte jag på en rubiks kub jag klarar inte att få til den så att alla färger är på samma plats men jag vill ändå testa igen ska fråga mamma om vi kan köpa en sån jag hade en rubiks kub förut men jag har gjort sönder den för jag blev galen när jag inte fick till det... 

Aja ska fortsätta med det jag gör och det är ingenting jag gör det är bara 2 dagar kvar till skolan börjar blir lite glad iallafal så att man har något att göra på dagarna typ alla jag känner vill börja i skolan för att det är så tråkigt hemma...  

Ses senare!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards