feelslikeadream

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 25 augusti 2011 21:02

Godnatt mina kära bloggläsare kanske gör ett blogg inlägg innan jag drar till skolan imorgon! Det beror på om jag har massor att göra eller om jag har massor av tid över!  

Ska borsta tänderna och sen läsa lite innan jag ska sova! Ses imorgon!

Sovgott!      

Av Beatrice Blom - 25 augusti 2011 20:09

Har kommit ut ur duschen och sitter nu med en festis och choklad!  

Är lite tjokis nu hehe!  

Tittar på ''True Talent'' också!
Det bästa med i morgon är att det är fredag!  

Ska fortsätta med att äta choklad och titta på TV!!!!!

Ses senare!      

Av Beatrice Blom - 25 augusti 2011 19:22

Hellu bloggen!

Är hemma nu eller jag kom hem för nästan en halv timme sen men aa har precis ätit middag och ska in i duschen snart eller efter det här inlägget!  

Gick hem med Nelly efter skolan och sen gick vi till träningen och på vägen så köpte vi lite melis Nelly köpte festis 3-pack och en drick yougurt (Stavas?) och jag köpte en festis 3-pack och en mjölkchoklad.... P.S har inte ätit eller druckit upp det än har 2 festisar kvar och hela mjölkchokladen!  

Min farmor och farfar är här nu dom har varit på lite fika mamma har gjort blåbärspaj igen! Har inte ätit något av den än! 

Ska hoppa in i duschen nu så att jag inte ångrar mig!  

Så Ses Senare!    

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards