feelslikeadream

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 18 augusti 2011 21:12

Hej bloggen!

Idag har jag varit i skolan till 14:30 typ sen gick jag hem till en kompis  

Sen vid halv 5 cyklade vi till träningen och innan vi cyklade kom jag på att jag hade glömt min mobil i skåpet (det var inte bra.) Jag och Nelly tränar med U13 killarna och U15 tjejer så killträningen börjar klockan 5 och tjejträningen börjar klockan halv 6 så vi tränar i en och en halv timme och idag så regnade det hela träningen då menar jag hela! -.-

Efter träningen frågade jag Nelly om jag kunde låna hennes mobil hon hade inte med den och då frågade jag Amanda men hon hade inte med den heller... Jag ville ringa pappa och fråga om han skulle hämte mig men efter ett tag såg jag honom som tur var!  

Kom hem till 19:00 sen duschade jag och sen tjafsade jag lite med mamma och pappa för att jag ville inte äta mat jag ville ha macka men sen gjorde pappa maten åt mig och när han gav mig maten åt jag det som om jag inte hade ätit på 3 dagar eller nåt sånt! Var skit hungrig... Och nu ligger jag i min säng och tänker sova så godnatt så ses vi imorgon!  

Jag tänkte göra ett inlägg imorse men jag var så upptagen så jag kunde inte men jag ska försöka imorgon!   Ses imorgon Godnatt!    

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards