feelslikeadream

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 9 augusti 2011 22:42

Hoppas inte för då kan inte jag gå på träningen på torsdag.

Det börjar kännas i halsen lite och så är jag täpt i näsan  

Jag kanske är smitad av mamma...... och moster........ kanske alla...!!!!  


Av Beatrice Blom - 9 augusti 2011 22:32

Nu har man tittat klart på filmen och så klart slutar alltid filmer med lyckligt slut och det gillar jag!   

Ska titta runt om det finns några andra filmer som är bra och som jag inte har sätt!  

Av Beatrice Blom - 9 augusti 2011 21:20

Hej bloggen sitter och kollar på juste film fast det var ganska länge sen jag tittade på film. 

Tittar på ''Leap Year'' konstig men bra film!  

Fast ''Very bad things'' är mycket konstigare!! MYCKET....!!! 

Av Beatrice Blom - 9 augusti 2011 19:26

Träning klart!

Köpa skor = En annan dag 

Duschat = Klart!

Gjort tea = Klart!

Sitter vid tven = Klart!

Okej nu har jag gjort nästan allt på listan men inte köpt skor det fanns inte dom jag ville ha...  

Så jag sitter och sörjer över det!

Eller inte riktigt jag sitter och tittar på tv med mamma och dricker tea! 

Det gick bra på träningen men man känner att man inte har tränat på länge det känns i halsen (Dålig kondis? Eller!?)  Har inte joggat eller något på typ 3 veckor eller mer!  


Av Beatrice Blom - 9 augusti 2011 16:25

Hej ska dra till träningen snart först ska jag packa ner dobbskor och tandskyd så är jag klar!  

Det ser ut som det ska regna men det är faktiskt inte första gången jag tränar i regn... Förra gången så spöregnade det inte kul inte kul........!!!!!

Ses senare kompisar!    

Av Beatrice Blom - 9 augusti 2011 14:35

Hemma från Uppsala  

Nu är det bara att vänta till träningen börjar och efter träningen så ska jag åka och köpa skor  

Köpte en bok som heter ''Niceville'' den låter skit bra jö!  

Jag kommer inte ihåg när träningen börjar men jag tror den börjar klockan 17:00

Tror att vi får träna i regn idag ser gråt ut på himmelen eller svart?

Men nu ska jag faktiskt gå och titta på tv så ses!  

Av Beatrice Blom - 9 augusti 2011 08:16

Hejj bloggen!

Sticker till Uppsala snart om jag blir klar.

Mamma skricker på mig att jag ska ficka katt maten och komma ner nu....!

Aja ska gå ses senare...!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards