feelslikeadream

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 4 augusti 2011 16:58

Hellu är hemma igen efter 6-7 timmars bilresa...

Vi åkte till gränna också så vi har köpt med oss polkagrisar har ätit en vanlig polkagris och nu så äter jag en halon-salt  

Vi körde lite fel i södertälje fast igentligen så körde vi inte fel det fanns ingen skylt där det stod strängnäs eller 55:an... -.- 

Men vi kom iallafal hem  

Det har varit sol hela vägen från Borås en himmel utan moln... -.- det måste alltid vara sol när man är ute och kör!

På lördag blir det kräftskiva!   Hemma hos Bettan och Guy! 

Så vi ska åka och handla kräftor och räkor idag!  

Tog inga bilder när jag var till Borås....

I tisdags så var vi till gbg till Jocke på motorvägen till gbg så började det spöregna verkligen spöregna så att man nästan inte såg vägen, det var så fult när vi först körde förbi 3 lastbilar och en buss och sen efter det så kom dom och körde om oss...! Det var så fult sen efter dom hade kört förbi så körde vi om dom igen och så blev en annan bil omkörd då sa jag ba: F*n vad pinsamt!!!

Min moster ba: Hahahahah!!!!


Det enda min kusin sa var ''Vadå'' det var det enda hon sa typ! Jag blev skit sur för att hon sa vadå hela tiden!

Aja ska gå och packa upp nu....

Jag missade första rugby träningen!...  

Ses senare!

Kramisar Bea! 

Av Beatrice Blom - 4 augusti 2011 09:41

Nu kör vI mot enköping igen :) 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards