feelslikeadream

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Beatrice Blom - 16 augusti 2011 20:57

Här kommer en bild på mitt kortkorta hår!  

   

Det blir ycket snyggare om man platar och på kortet har jag inte gjort det... 

Ska sova nu eller snart för imorgon blir det skola och då måste jag sova tidigt för jag blir alltid gnälig på morgonen när det är tidigt! Skojar inte... 

Godnatt och sovgott! 

Av Beatrice Blom - 16 augusti 2011 18:55

Hej bloggen!

Nu har jag klippt mig och så kom hem för typ 3-4 timmar sen men jag har inte orkat blogga innan nu.... Kommer en bil senare idag eller imorgon lovar!

Åt pizza till lunch typ efter det så klippte vi oss och sen äkte vi hem till morfar och siv och sen kastade mamma av oss vid lidel i Kungsängen och pappa fick hämta upp oss   

Och nu sitter jag och äter fågelfrön med bror och tittar på Eclipse han tycker om den och det gör jag me men killar brukar inte gilla såna filmer...

Imorgon ska jag upp klockan 06:30 för att hinna med bussen till skolan som går 07:40  

Pappa fick ett mail av min lärare att vi inte får ha högklackade skor flipflop (stavas) och några andra skor var det också men det låter helt sjukt vi får inte ha det imorgon på torsdag eller på fredag asså varför får man inte ha på sig såna skor dom tre första dagarna men alla andra dagar får man det...

Aja ska fortsätta att äta fågelfrön    

Av Beatrice Blom - 16 augusti 2011 10:22

Godmorgon bloggen!
Vaknade för nästan en timme sen för att jag hostade ihjäl mig...

Ska åka och klippa mig idag kort ni kan få se ett kort sen hur det blev  

Vi åker runt 1 tror jag och så äter vi lunch ute idag kina mat   Älskart!

Ska titta på ''Långben the movie''   hehe har inge liv....    

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards