feelslikeadream

Alla inlägg under augusti 2011

Av Beatrice Blom - 24 augusti 2011 19:32

Hej kompisar!

Det känns som det är fredag imorgon men det är det inte för det är torsdag och jag går till fyra imorgon inte kul -.- 

Ska kolla på ''True talent'' snart det är nästan bättre än idol.... Det som inte är bra med true talent är att det är hela publiken som bestämer och inte tre personer och man går bara vidare när dom tre sakerna snurar runt men inte om två stycken snurar runt det tycker inte jag om... På idol så är det bara tre personer som bestämer från en början sen är det hela sverige och det är ganska bra tycker jag!   Tittar på ''Simpsons'' nu, bäst ju!  

Ses senare!     

Av Beatrice Blom - 24 augusti 2011 18:44

Hej bloggen!

Är hemma nu och tittar på tv har inte haft någon träning idag skönt men det blir träning imorgon och sen på fredag så är jag ledig från träning men på lördag så ska jag ha rugby dag typ och sen på söndag blir det matcher! Fett kul!  

Kommer inte på något att skriva men jag ska titta lite på internet sen så ska jag kolla på tv!   Ses senare!     

Av Beatrice Blom - 23 augusti 2011 14:38

Hej bloggen!

Kom hem för ca en halv timme sen tror....

Ska ta bussen som går 16:34 eller nåt sånt till Enköping för att jag ska på rugby träning och idag så orkar jag eller jag är fortfarande skit tröt för att jag går i skolan men jag ska klara det och så kanske det blir kalas på rugbyn för en rugby kompis fyller år så det kanske blir tårta!    

Men ska titta lite på tv nu ååå juste kommer färga håret igen idag för att det var inte så mycket färg och det blev inte över hela håret så vi får testa igen!  

Ses senare!    

Av Beatrice Blom - 23 augusti 2011 07:20

Shit jag har fått en känsla av att jag kommer sluta spela rugby varför vet jag inte men jag har fått den känslan för att jag inte orkar gå på träningarna efter skolan men jag hoppas den bara håller för den här veckan för jag vill inte sluta på rugbyn men jag vet inte om jag vill längre eller om jag orkar ens.....!

Ska till bussen om 10 minuter! Hej då ses efter skolan!

Av Beatrice Blom - 22 augusti 2011 22:04

Tja sitter nu med färg i håret och väntar på rätt tid punkt!  

Och så sitter jag och stirar på TV:n ''Navy CSI''

Ses imorgon tror jag! 

Av Beatrice Blom - 22 augusti 2011 21:01

Hahahaha ska titta på ''Svenska Hollywood Fruar''

Önska mig lycka till!   

Av Beatrice Blom - 22 augusti 2011 20:47

Sitter och chattar med sommar kompisar på facebook älskart!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards