feelslikeadream

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Godnatt!

Av Beatrice Blom - 31 augusti 2011 21:36

Godnatt bloggen!

Ska sova nu eller ska inte sova men jag ska ligga och läsa eller göra något annat att. Har gjort klart läxorna eller igentligen så var det inte läxor inte matten i allafal men vi har typ spanska läxa tills nästa vecka någongång och så har vi typ so läxföhör eller vad det heter tills imorgon så det är ganska tajt!  

Men ska gå och lägga mig nu så ses imorgon!  

Kom på en sak det är torsdag imorgon och det betyder att det är träning och just nu så älskar jag träningen jag hade bara en dålig vecka föra veckan när jag sa att jag tänkte sluta att träna rugby bara för att det är ganska tajt med rugby matcher varje helg och träning 3 gånger i veckan så det är ungefär 2-3 dagar ledigt från rugbyn just nu men aa det har blivit ganska kulit!  

Men ska inte störa er mer så ses imorgon!

GODNATT OCH SOVGOTT!!!! HA DET BRA! PUSS!!!        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Blom - 27 juli 2014 09:18

Tydligen så är det söndag idag men enligt min hjärna så är det måndag, men egentligen så spelar det ingen roll för jag var ju sommar lov ? Jag har ingen aning vad som händer idag, och det ser ut som det ska börja regna när som helst (hoppas inte det...

Av Beatrice Blom - 26 juli 2014 22:55

"Det var en gång en tjej på 13 år som ville ha en blogg, men hon var inte så bra på att hålla igång bloggar så hon slutade blogga och nu är hon 16 år och kom på att hon har en blogg men att hon inte har bloggat på nästan 2 år, så hon ska försöka på n...

Av Beatrice Blom - 15 november 2012 16:16

Den här dagen har inte varit som jag hade tänkt mig....   Dagen började med att jag vaknade 6:40 och tänkte att jag kanske skulle dusch fast det gjorde jag inte jag gick istället ner och gjorde lite frukost och kom på att jag visst ska duscha och...

Av Beatrice Blom - 8 november 2012 17:49

Ska gå och jobba snart inte kul. Vill hellre sitta hemma och spela data eller sova... Tror jag ska sluta på jobbet snart. :) ...

Av Beatrice Blom - 7 november 2012 22:12

Hejsan dax att sova snart... orkar inte sova :/ Men måste det för att det är skola imorgon och prov.. Hade prov idag 2 stycken efter varandra.. Först matte prov sen hemkunskaps prov... See ya! ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards