feelslikeadream

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Beatrice Blom - 21 mars 2012 19:30

Japp snart så drar jag till träningen men först så måste jag byta om och sen så måste jag gå ner och väcka pappa så att han är vaken när vi ska åka! :D 


Men först så ska jag titta lite på TV igen! :) Så vi ses imorgon tror jag det blir för jag kommer inte hinna att blogga när jag kommer hem !! :) 

Av Beatrice Blom - 21 mars 2012 18:01

Ja som rubriken säger så vet jag inte vad jag ska göra, jag har inget att göra, jag kanske ska fortsätta med min lista eller så kanske jag ska börja renskriva min läxa men det orkar jag inte eller jag kanske ska städa mitt rum nää jag tittar lite på listan och ser om jag har skrivit ner allt! :) 


Okej vi ses senare!! :) 

Av Beatrice Blom - 21 mars 2012 15:33

Nu sitter jag någinstans i enköping och väntar på att bussen ska komma och hämta upp mig och det är skit varmt ute och jag sitter med min vinter jacka på och en tjock tröja under och det är fy helvetes varmt kan jag säga er !!! :/ men men om jag har valt dom hära kläderna får jag väl ha på mig dom :) men vi ses hemma :)

Av Beatrice Blom - 21 mars 2012 07:29

Nu är jag fult vaken och ska klä på mig för jag ska strax dra till bussen så att jag inte missar den :) 


Idag blir det att praoa hela dagen men går lite tidigare för ska till min skola inne i enköping sen ska jag hem igen och senare ikväll så ska jag träna men jag ska dra nu ses senare ikväll! :D

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards