feelslikeadream

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Beatrice Blom - 18 mars 2012 18:16

Hejsan jag har inte bloggat någonting idag men nu gör jag det och det är jätte trevligt eller vad men nu ska säga att det är men jag bloggar med min pappas ee-pad fett kul asså. Men jag vet inte vad jag ska skriva så det är det största problemet men jag ska komma fram till ett ämne, åå juste jag och pappa åkte till västerås idag och handlade ett par vinter skor som jag ska ha med mig till Åre när vi åker ditt om bara en vecka (måste börja skriva en lista på vad jag ska ha med mig också) eller jag åker faktiskt till min morfar på fredag efter praoen och sen ska jag hem och hämta mina saker sen snabbt hem till morfar och siv och Zabina kommer också följa med så det kommer bli grymt kul jag och Zabina är typ halv kusiner elle det är vi inte heller men hennes mormor Siv är tillsammans med min morfar Carl Axel så vi är typ som halv kusiner. Men men jag tror att jag har förklarat en hel del nu så vi åter går till skorna ja jag har köpt ett par vinter skor dem var inte snyggaste skorna jag har köpt men de är jätte sköna och varma man kan vara ute i -25 grader med dom och typ inte frysa eller något sånt stod det på lappen som satt i skorna. Och så köpte jag en huv tröja jätte skön också.Men jag ska ta något och äta nu sist jag åt det var runt 14:00 och då åt jag mcdonals mat :) men vi ses senare. :)

Av Beatrice Blom - 18 mars 2012 00:04

Ja det kanske det är för jag håller på att somna just nu men jag håller på att fixar lite låtar till min mobil och det funkar galant eller vad man nu ska säga att det går! :) 

Nej men tänkte bara säga godnatt och sovgott alla bloggläsare så syns vi kanske imorgon om jag orkar! :) 

GODNATT OCH SOVGOTT!! :D 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards