feelslikeadream

Alla inlägg under mars 2012

Av Beatrice Blom - 9 mars 2012 19:49





Och ett lite EXTRA !! ;)

Av Beatrice Blom - 9 mars 2012 19:03

Inget kan bli bättre än det eller jo när det blir cola blir det bättre och just det har jag ju också men måste gå nu så ses !! :D

Av Beatrice Blom - 9 mars 2012 14:33

Det är bara för att jag och min klass fick sluta 1 timmer och 25 minuter tidigare men den här dagen har varit jobbig också för att vi hade först matte prov och sen SO prov och jag kunde inte en fråga på SO provet så aa jag får se vad jag kommer ha för betyg... :) 


Men det är ju FREDAG idag vem gillar det va? Jag gör iallafal det eller jag älskar det för den här veckan har varit jätte jobbig för mig för jag har inte kunnat äta så mycket för varje gång jag har tänkt på mat så håller jag på att spy men det har blivit bättre nu så jag har blivit jätte glad för det! :)


Nej man jag ska fixa lite saker nu så ses senare!! :)

Av Beatrice Blom - 8 mars 2012 21:32

Japp nu har jag gjort över 600 inlägg och jag ska faktiskt försöka göra 1000 inlägg tills års dagen i sommar :) Önska mig lycka till ;) 


Nej men jag kom hem för typ en timme sen och jag har fixat mig för natten men jag ska vara uppe en stund till för att jag ska plugga lite för SO provet som jag ska ha imorgon som jag inte har pluggat någonting till för jag har antingen inte orkat eller så har jag inte velat och just nu så har jag inte kunnat göra det för att jag har varit på träningen. 


Men ska faktiskt sticka och plugga nu så att jag inte får ett F vill ha ett C eller ett B eller något högt betyg men om jag känner att det inte gick bra ska jag snacka med läraren och fråga om jag kan få göra ett omprov någongång efter påsk för jag har prao vecka 11 - 12 och vecka 13 så ska jag till åre och åka pulka ( kan inte åka skidor ) och vecka 14 så är det påsk. :) Sen vecka 15 så kommer jag tillbaka till skolan osv.... 



Men vi ses imorgon eller något!!! 


TITTA IN DENNA LÄNK - http://kony2012.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/

Av Beatrice Blom - 7 mars 2012 21:45

Godnatt eller något åt det hållet tror att jag ska sova nu så ses imorgon eller något åt det hållet

Av Beatrice Blom - 7 mars 2012 18:38

Ni måste värkligen gå in på den här hemsidan http://s3.amazonaws.com/kony2012/kony-4.html och titta på en film som är där asså det är rörande och sant!!! Eller så kan ni gå in här: http://vimeo.com/37119711 och titta på den :) Och dela den osv. 

Jag tycker värkligen att fler människor ska titta på den och därför vill jag att ni ska dela och gilla den vidion!! :) 

Tack på förhand så ses vi senare!! :)

Av Beatrice Blom - 6 mars 2012 17:42

Är det min tur nu det börjar kännas som det!! :/ 


Och när jag säger så, så menar jag att jag snart slutar 8:an och börjar i 9:an och efter det så är det nästan som att man blir vuxen och börjar skaffa jobb och börjar samla ihop pengar till en lägenhet och möbler och resor och allt sånt och jag börjar bli orolig för att det är min tur nu eller snart jag vågar knappt prata med andra folk det är typ bara när jag värkligen måste prata med folk som inte känner som jag gör det, min mamma kan stå i en kö för att köpa ett paket mjölk och börja prata med en tant framför eller bakom som om hon kände henne/honom!? Jag fattar att jag måste stå på mig och hitta mig själv och just nu så försöker jag komma på vad jag vill bli när jag blir stor och jag väger mellan läkare och barnskötare och jag kommer inte på vad, men enda sen min mamma sa till mig en gång att jag skulle göra mina läxor och jag sa Nej så sa hon att jag måste göra dom om jag vill bli hjärn kirurg och jag började klaga att jag inte ville bli det men nu så har jag börjat att tänka på det om jag vill bli det eller inte och det är melllan JA och NEJ, det är ett svårt beslut men det är mycket pluggande att nå till den nivån..... :/  Och jag hatar att plugga jag vill bara sova eller just nu vill jag typ bara det :) 

Men men man måste börja någonstans :) Men nu börjar jag att tänka på advokat linjen eller vad man ska kalla den asså jag vill typ ha ett jobb som man tjänar mycket pengar och så vill jag hjälpa andra männinskor jag bryr mig om människor faktiskt det kanske inte märks genom bloggen eller om man skulle träffa mig men jag gör det ibland märker jag inte det häller men det är bara för att jag tänker inte på det. 

Oj det här inlägget börjar bli långt men det får det vara för jag vill ta ut mina ord ur min skalle jag orkar inte ha dom där inne det bara trycker som jag vet inte vad :) Aja jag var faktiskt i skolan idag men inte igår för jag mådde inte bra igår och jag mår faktiskt skit nu också men jag klarade skol dagen fram till typ när jag kom in i mitt hus :/ Så nu ligger jag helt död i min säng och lyssnar på radion (RIX FM) och tittar lite på datorn och det kanske blir träning imorgon om jag orkar och så kanske det blir skola också vet inte än jag får sova på saken ;) Men man får alltid hoppas på att jag kommer till skolan för jag hatar att vara hemma !! :I 

Men ska titta vidare och fundera vidare på saker och ting!! :) Ses

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards