feelslikeadream

Alla inlägg under mars 2012

Av Beatrice Blom - 4 mars 2012 15:07

Jag sitter och tittar runt på nättet på mobiler eller handdatorer eller vad man ska säga att det är. Men sitter just nu och tittar på en BlackBerry Bold 9900 och jag börjar faktiskt intressera mig för den och jag har redan sakt till min pappa att jag vill ha en ny mobil och så visade jag blackberryn och jag har bara haft min mobil i 2-3 månader knappt och jag vill ha en ny :O


 

Så här ser mobilen/hand datan ut! :) 

Av Beatrice Blom - 4 mars 2012 12:08

Det kan man säga eller? ;) Ja men det var jätte länge sen jag bloggade sist för jag har inte tid eller så har jag ingen data och jag gillar inte att blogga från min mobil.... 


Men det jag har varit upptagen av det är läxor prov och träningar och sen så har jag varit sjuk osv! 

Den här veckan (vecka 9) så började jag i skolan efter en vecka med sportlov och hela veckan så var jag sjuk inte kul... :(


Och den här helgen har varit katastrof allvarligt i fredags så började den bra men jag åt lite för mycket chili majs så jag mådde inte bra så jag gick o la mig tidigt (23:00) och vaknade flera gånger under natten, och vid klockan 11 på lördags morgon så mådde jag så himla dåligt när jag låg i min säng så när jag gick upp ur min säng så nästan sprang jag in på toaletten inte så mysigt :/ så mina veckor och min helg har inte varit dom bästa i två veckor har jag varit sjuk :/ 


Så har jag inte tränat så mycket jag tränade inte någon gång under sportlovet men jag har tränat under den här veckan men jag tror att jag skippar träningen. 


Just nu så sitter jag här i mitt vardags rum och tittar på trassel och bloggar för första gången på flera veckor känns det som och det kanske det var också men jag ska försöka bättra mig det är ju vår ute nu så det kanske kommer gå bättre nu :D


Men vi ses !! :)

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards