feelslikeadream

Alla inlägg under februari 2012

Av Beatrice Blom - 7 februari 2012 14:43

Japp så är livet just nu har fått hemprov igen men den här gången i SO så det blir lite annorlunda den här gången jämfört med föra gången i NO!!!


Men ska fortsätta nu för jag kan inte skriva längre på den här datan det går skit sakta för att jag har typ glömt vart alla knappar ligger... :/ Så ses senare PUSS!!

Av Beatrice Blom - 3 februari 2012 21:58

Vaför går alltid fredagar sakta....? 


Jag tycker att dom gör det i alla fal för att klockan är bara 22:00 och jag trodde att den var 23:00 minst!! :/

Men just nu så fick jag faktiskt det jag har önskat mig hela dagen JAG FICK PRINGLES!!!! :D Glad tjej här !!! :D


Nej men ska titta på någon film nu så ses senare PUSS!!

Av Beatrice Blom - 3 februari 2012 19:04

Är tillbaka nu och jag tittar på ''Superhjältarna'' på disney channel fett bra film jö!!! 



SES SENARE !!! PUSS!!

Av Beatrice Blom - 3 februari 2012 16:13

YES äntligen är det fredag men klockan är redan 16:00 så hela dagen är borta men inte natten men det blir bara att chila hela helgen förutom på söndag för då blir det träninge om jag kommer upp på morgonen !!! 


Men jag ska titta på film nu så ses senare!!!!!!!! ;D

Av Beatrice Blom - 2 februari 2012 18:56

Lite usel på att blogga tror jag eller det är inte direkt usel men asså jag har skit mycket att göra på onsdagar och torsdagar och så tar min bror min data hela tiden..... 


Aa men på onsdagar så vet ni att jag tränar eller aa och så gör jag det idag med men det blev inställt eller andra träningen idag blev det (utomhus träningen) bara för att det är typ -13 grader ute och det är säkert 19 grader i mitt rum just nu och jag sitter här och bloggar och jag tror att jag kommer frysa armarna av mig snart men ska först skriva inlägget klart sen tror jag att jag gräver ner mig i sängen och tittar på TV eller film ! :) 


Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu men tror att jag ska skriva att imorgon är det................................FREDAG!! :D Äntligen TYP!!! :D


Nej men den här veckan har faktiskt gått snabbt jag fattar knappt att det är torsdag nu och det känns som det snart är sommar lov!! Januari går inte så fort (Det här är min teori) med andra ord den går skit trögt men dom andra månaderna tex februari går skit fort sen så är det nästan sommar lov och man fattar ingenting och tror att det fortfarande Januari men det är det inte... :/ Jag tror att jag spårade ur i mitt tänkande och att ni inte kommer förstå för jag tror att jag inte heller gör det men ändå ska gå nu så att ni kan tänka lite själva!!! Hihih Ses!! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards