feelslikeadream

Alla inlägg under november 2011

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 02:38

AA SOM RUBRIKEN SÄGER SÅ STÄNGDE JAG AV DATAN INNAN JAG HAN SÄGA GODNATT MEN NU SITTER JAG HÄR FRAMFÖR MIN MOBIL OCH BORSTAR TÄNDERNA OCH NU SÅ ÄR DET SÅ HÄR.... GODNATT OCH SOVGOTT SÅ SES VI IMORGON VI 13:00 FÖR JAG TROR ATT JAG KOMMER SOVA HALVA DAGEN IMORGON(IDAG) SÅ SES NÄR JAG HAR VAKNAT!!! PUSS!!!

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 01:43

SITTER OCH TITTAR PÅ EN BLOGG OM TWILIGHT ASSÅ JAG TROR ATT JAG HÅLLER PÅ ATT BLI KÄR IGEN HAHAHHA ALLTSÅ SÅ HÅLLER JAG PÅ ATT BLI KÄR I FILMEN ELLER FILMERNA KANSKE MAN SKA SÄGA MEN HÄR ÄR BLOGGEN JAG HÅLLER PÅ ATT LÄSA JUST NU : http://www.twilightsweden.se/ 

Av Beatrice Blom - 4 november 2011 22:29

Juste imorgon så kommer jag att färga mitt hår ljusare och mamma ska också färga håret men för henne blir det mörkare!!! Jag har fått skit mycket ut växt i hårbotten.... Så därför ska jag färja det ljusare så att det inte ser konstigt ut.

Men jag vet inte vad jag ska göra nu så ses senare!! PUSS!!

Av Beatrice Blom - 4 november 2011 22:05

Nu Blir Det Film = The Break-Up!! 

Av Beatrice Blom - 4 november 2011 21:03

Yes nu har jag skaffat fram popcorn!! 

Och nu sitter jag framför Idol det var faktiskt skit länge sän jag tittade på Idol!!! 

 

Av Beatrice Blom - 4 november 2011 19:39

Sitter och tittar på olika minnen genom mitt liv typ från när jag var liten med mina kompisar då som jag saknar enormt mycket!!! Kommer aldrig glömma mina år i Skokloster (Jag bodde där när jag var liten) 

Och så tittade jag på lite bilder från när jag och mamma och Agneta var i Turkiet fett kul vecka man hade där!!   

Sen lite från förra månaden när rugby klubben var i Vänersborg på SM fett kul helg asså !!! Men ska inte babbla upp alla minna fina minnen jag har i huvudet för jag har faktiskt inte sakt något av dom här minnena till er, men kan säga ett minne från varje sak som när jag var liten och typ cyklade på min tre hjulnig i blöja till en liten affär och tänkte köpa godis utan pengar..... !!!!! Hahah mycket roligare i mitt huvud!!!

Okej och ett minne från turkiet är väll när jag och mamma och Agneta hade suttit i baren hela kvällen och kom tillbaka till vårat hotell rum och mamma hittade en kackerlacka på bordet i vårat rum och Agneta sa att hon kunde ta den med en handduk och bara segar sig med att slänga handduken på kackerlackan men när handduken kommer till bordet har kackerlackan redan sprungit bort!!!! Asså jag och mamma skrattade ihjäl oss på hela resan!!!!

Och sist men inte minst ett minne från när vi var till Vänersborg på SM, men det hära minnet är inte roligt jag tror att det är mer som ett utnyttjande sak..... Aja här kommer den Nelly och jag hållde på att passa lite med en rugby boll bredvid där vi sov och sen så skulle Nelly kicka en boll och när hon gjorde det så först träffade den väggen och sen rakt ner i Deztinys huvud och då trodde alla som satt bredvid henne att hon skrattade så alla började att göra det också men sen så såg man att hon började gråta så alla tystnade och började att trösta henne sen sa hon att vi var dumma som sa att vi inte ville gå och äta med henne osv och att hon ville gå till Hem Köp som alla andra gjorde så vi gick med henne ditt och så sa hon att bara för att ingen av oss (Amanda Rebecca Nelly Jag och Deztiny) inte hade ätit middag än så köpte hon sån hära kyckling som redan var till lagade hon köpte 2 stycken så att vi kunde dela på dom och sen så när hon hade köpt dom så satte vi oss vid Hem Köp och började äta och sen efter en stund så sa jag att jag började bli törstig och då sa hon att hon kunde gå in och köpa en 2 liters dricka men alla bara nej det behöver du inte. Men hon insisterade och gick in och köpte det åå juste hon köpte också servetter men medans hon var och köpte drickan så satt jag amanda nelly och rebecca och snackade att det hära var rena utnyttjandet..... Men sen efter det att vi hade ätit upp kycklingen så såg deztiny på en skyllt att det var 3 glassar för typ 10 eller 15 kr och då frågade hon om vi ville ha det men då sa vi bara att vi tar det om vi får men hon bara sa okej då jag köper en glass till alla. Och så gjorde hon det.... sen gick vi tillbaka till våran idrott sal som vi sov i och så var sagan slut!! 

Aa det var lite minnen från halva mitt liv men det finns mer och kommer bli mer hoppas jag!! Men nu ska jag inte skriva mer för det hära var ett rejält inlägg så ses senare PUSS!!!     

Av Beatrice Blom - 4 november 2011 16:53

Nu har mamma och pappa kommit hem från att ha kört Alex till hans jobb (Max Hamburgare) och när dom kom hem så hade dom med sig lite glass med daim smak jätte gott  

Och så tog jag ett glas med fanta fett gott fast jag gillar inte fanta men det får gå idag för det är ju fredag!!  

Men nu ska jag äta upp min glass så att den inte smälter ByeBye!!  

Av Beatrice Blom - 4 november 2011 15:06

Köpte Idag!!    

Köpte För Någon vecka sen!!



  

Köpte Idag!!





  

Köpte I Lördags!!


  

Köpte För Någon Vecka Sen!!

Köpte Idag!!


Köpte Idag!!

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards