feelslikeadream

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Beatrice Blom - 9 november 2011 21:56

SES IMORGON!!

Av Beatrice Blom - 9 november 2011 20:10

Måste gå och duscha för det känns som jag inte har gjort det på typ 3 år nästan men jag gjorde det i måndags eller var det i tisdags näää vafan är det för dag idag åååå nää jag åter kommer när jag har frågat mamma och pappa vad det är för dag idag så HEJDÅ!!

Av Beatrice Blom - 9 november 2011 18:11

Vi har haft gäster Annie och Kim. Annie var strässad som vanligt för min pappa skulle byta däcken på Kims bil så han kom och frågade om han kunde köpa däcken osv... 

Imorgon så har jag matte prov a-dalen och sen så har jag b-delen på fredag...!! Men imorgon så ska jag ta spruta åå jag hatar sprutor det känns som jag hatar allt sprutor skolan prov typ allt och så hatar jag att jag kanske kommer missa 3 gångers träning....!!! 

Nej men nu måste jag läsa lite fysik jag ska läsa två sidor och sen ska jag titta igenom matte boken!!! Så ses senare!!

Av Beatrice Blom - 9 november 2011 07:03

Vaknade för typ en minut sen tror jag eller det känns som det!!!

När jag gick ner och och frukost så tittade jag ut då ser jag att solen håller på att gå upp gud vad fint det var att bara se det fast den inte hade gåt upp än!!

Men aa jag måste äta nu för jag ska försöka äta och fixa mig bara på en halv timme så ses senare när jag kommer hem!! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards