feelslikeadream

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Beatrice Blom - 3 november 2011 22:04

Ja nu tänker jag faktiskt strunta i matten och blogga lite för jag orkar faktiskt inte med matten längre  

Men jag måste verkligen äta upp min påse med chips som jag har haft sen föra fredagen och jag kommer säker aldrig bli klar med att äta upp den det känns som det bara blir mer och mer i den....!! 

Av Beatrice Blom - 3 november 2011 20:55

Kom på en sak medans jag åt min macka jag har inte gått på träningen idag.... Men jag skulle ändå inte ha kommit dit för Philip hade mitt buss kort i sin plån bok och han åkte till Stockholm innan jag hade vaknat så jag är lite depremerad nu att jag inte gick på träningen!!! 

Av Beatrice Blom - 3 november 2011 19:30

Nu har pappa satt upp speglarna jag tror att det var något fel på skruvarna!!

Men nu sitter jag med matten igen så att jag kan bli klar med den!! VI ses sen!! PUSS

Av Beatrice Blom - 3 november 2011 18:41

Dagen: Dagen har sätt ut så här vaknade klockan 12 gick och duschade till 12.45 åt frukost

Försökte sätta upp mina speglar i mitt rum men det gick inte fast jag försökte med en vanlig skruvmejsel och en med el men inget gick (inte min dag idag känns det som) 

Och sen satte jag mig och började med lite pluggande som jag har tänkt göra hela veckan men orkade inte men nu har jag gjort lite HK pluggande och putte lite matte pluggande men jag måste bli klar till uppgift 32 och jag är på 11 och det är massor med A B C D uppgifter också aa det kommer ta 1000 år att bli klar..... 

Men aa sen har jag laggat lite mat med min store bror Alex och fixade lite i köket efter middagen för det så inte fint ut efter åt....  

Men aa det är typ allt jag har gjort idag.

Och just nu sitter jag och tittar på TV och bloggar lite men jag tänker gå och hämta en huvudvärks tablet för mitt huvud började bulta nu när jag hade pluggat så vi ses senare PUSS
Juste jag ska prata med min pappa och säga att han måste fixa speglarna nu så SES!!!  

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards