feelslikeadream

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 23:24

......bara gå och sova fast jag inte är trött men 


samtidigt vill jag bara läsa min bok men den 


boken jag läser är bara jobbig....!!


Men nu tror jag att jag vill läsa ut den boken


för jag tror inte jag kommer läsa ut den så


fort jag läste ut dom andra men vi ses!


PUSS!!

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 22:11

Nu blir det film time på TV5 såg att det gick en skit bra film där så det blir väll att titta på den efter det att jag har hämtat mer cola!! Så ses senare!! PUSS!!

Filmen heter Benjamin Buttons Otroliga liv!! 

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 20:31

Nu har jag hittat ett sätt som värkar gå skit bra att plugga HK på!!   Super glad!!! 

Okej här kommer det sätt som jag tycker går skit bra på: Först så ärrs jag fotar istället jag orkar inte förklara....!!! 

 

först så tar jag en penna!!






 

Sen ett papper!!

 

Och sen min HK bok!!

 

Och ett frågepapper!!

 

Och lite cola!!

 

Och sen lite rostade majs med chilismak!!

Okej jag tar en penna och ett papper och skriver lite frågor på pappret som jag kan komma på från HK boken och från frågepappret och sen när jag har skrivit typ 20 frågor så ska jag lägga undan frågepappret och HK boken och svarar på frågorna jag har skrivit och sen håller jag på så typ hela natten och hela dagen imorgon och sen hoppas jag på ett A på måndag och jag hoppas att vi inte har matte prov på måndag för jag kommer inte klara två prov på en dag!

Aa och medans jag håller på med det här blir det rostade majs med chilismak med COLA!!  

Men ska fortsätta nu så ses senare!!! PUSS!! 

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 18:21

Näää nu tänker jag inte hålla på med matten längre för jag förstår ingenting!!! 

Så nu tänker jag ta HK plugget om jag orkar men jag tror att jag först ska ta ett glas med cola så att jag vaknar !! 

-.-

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 17:12

Nu blir det att börja att plugga lite matte igen sen när jag är klar med den så blir det HK plugg....

Åå jag hatar verkligen att plugga!!! 

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 16:17

Här kommer ännu mer bilder!! 

 

Jag efter det att jag har fönnat håret!!

 

Efter plattningen!!

 

Nya byxor!!

 

Nya strumpor!!

 

Och ännu ett till par byxor!!

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 15:05

Nu har jag tvättat ur håret nu återstår det att föna håret och fixa det!! 

 

När jag hade medlet i håret!!

 

Efter jag hade tvättat medlet ur håret!! 

Kommer lite bilder när jag har fönat håret och plattat håret!!  

Av Beatrice Blom - 5 november 2011 14:47

Nu ska jag tvätta ur mitt hår så blir det jätte fint nej men skoja jag vet inte om det kommer bli fint eller itne men man får väl hoppas!! 

Presentation


Hej jag heter Bea och är 16 år och lever livet som en vanlig tonårstjej (skola, vänner, pojkvänn osv)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards